Ο ντόρος γύρω από το Toyota GR Yaris δεν έχει κοπάσει ακόμα, ούτε προβλέπεται να συμβεί κάτι τέτοιο σύντομα. Δεν είναι μικρό γεγονός το λανσάρισμα ενός τετρακίνητου rally replica 261 ίππων (272 στην Ιαπωνία), με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης, σε μια εποχή που μόνο το Subaru WRX STI έχει μείνει να θυμίζει τις ένδοξες στιγμές των 90’s.
Βέβαια, το γεγονός πως οι ρίζες του ιαπωνικού «όπλου» κρατάνε από WRC δεν σημαίνει πως αισθάνεται άβολα σε πίστα. Κάθε άλλο! Και η αναφορά στο STI μόνο τυχαία δεν ήταν, καθώς τα δυο αυτοκίνητα βρέθηκαν αντιμέτωπα στην πίστα του Fuji Speedway όχι για μερικούς γύρους, αλλά για 24 ολόκληρες ώρες. Και το μικρό Toyota βγήκε νικητής! Το GR Yaris της ομάδας Rookie Racing και τους Takuto Iguchi, Masahiro Sasaki, Norihiko Katsuta, Hiroaki Ishiura, αλλά και τον ίδιο τον πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda, πίσω από το τιμόνι κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία ST-2 (μπροστοκίνητα και τετρακίνητα 2.001-3.500 κ.εκ.), στον 24ώρο αγώνα του Fuji Speedway!
Δείτε ακόμα: Με τι αυτοκίνητο κυκλοφορεί ο πρόεδρος της Toyota;
Το hot hatch από το Αΐτσι πήρε την πρώτη θέση του βάθρου, 6 γύρους μπροστά από το Mitsubishi Lancer Evo X της ομάδας Shinryo Auto/NeoGlobe/DXL και 8 μπροστά από το Subaru WRX STI της DAMD Motul. Με λίγα λόγια, ο πνευματικός απόγονος των ιαπωνικών rally replicas έριξε «κατακέφαλα» στους προγόνους του! Αξίζει να σημειωθεί πως αυτός ήταν μόλις ο πρώτος επίσημος αγώνας του GR Yaris, στον οποίο τερμάτισε στην καθόλα αξιοπρεπή 15η θέση γενικής. Μάλιστα, η Rookie Racing πανηγύρισε και δεύτερη επιτυχία με την Toyota Supra, στην κατηγορία ST-1, κόντρα στην Porsche Cayman GT4 Clubsport και το Lexus RC F.
Διαβάστε επίσης: Τι κοινό έχει το Toyota GR Yaris με το Lexus LFA;
Για την Ιστορία, στην 1η θέση γενικής θριάμβευσε η Mercedes-AMG GT3 Evo της Hirix Racing, παρότι έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια pit stop 3 ώρες μετά την έναρξη του αγώνα!
Δείτε ακόμα: Το Toyota GR Yaris με τιμή 42.670 ευρώ στην Ελλάδα