Η μάχη στα μικρομεσαία hot hatch αναμένεται να φουντώσει για τα καλά, μετά και από την επανείσοδο της Toyota με το GR Corolla. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το τελευταίο σπορ Corolla ήταν το T-Sport που παρουσιάστηκε το 2002 και διέθετε τον 1.8 λτ. VVTL-i κινητήρα των 192 ίππων.
Δείτε ακόμα: Μεταχειρισμένο Toyota Yaris υβριδικό ή ντίζελ;
Ο σύγχρονος διάδοχός του δεν θα έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα, αλλά θα διαθέτει το πανίσχυρο 3κύλινδρο turbo μοτέρ των 1.6 λτ. που εφοδιάζει το πολύ εντυπωσιακό GR Yaris. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 261 ίππους στην ευρωπαϊκή του έκδοση και 272 ίππους στην Ιαπωνική. Μάλιστα, δεν αποκλείεται στο GR Corolla να φτάνει τους 275 ίππους, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες προς το παρόν πληροφορίες. Ο συνδυασμός με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι σίγουρος, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα διατηρηθεί και το σύστημα τετρακίνησης GR-FOUR, τοποθετώντας το GR Corolla στην τεχνοτροπία των Audi S3 και VW Golf R, αν και αμφότερα τα γερμανικά hot hatches βρίσκονται στα 310 άλογα. Βέβαια δεν αποκλείεται το γεγονός να είναι προσθιοκίνητο, στοχεύοντας απευθείας στο νέο VW Golf GTI, καθώς και σε άλλους ανταγωνιστές, όπως το Ford Focus ST, το Hyundai i30 N και το Renault Megane R.S.
Δείτε ακόμα: Ατασθαλίες με νέα Toyota Supra 482 ίππων (+video)
Αυτή τη φορά έχουμε μία νέα σχεδιαστική πρόταση για το πώς θα μπορεί να είναι εξωτερικά το GR Corolla, από τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Kleber Silva στο Behance net. Στο εμπρός άκρο την πολύ επιθετική όψη τονίζει ο μυώδης προφυλακτήρας με το σχέδιο που παραπέμπει σε «μύτη» από Formula 1. Πίσω από τις πολυάκτινες ζάντες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες, ενώ άκρως πολεμικό είναι το πίσω τμήμα με την πολύ μεγάλη αεροτομή και τις δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Αν τελικά το GR Corolla γίνει και τετρακίνητο, τότε θα έχει και πιο φουσκωμένα φτερά που θα ενισχύουν περεταίρω την επιθετική του εμφάνιση.
Δείτε ακόμα: Mazda3 SkyActiv-G122 VS Toyota Corolla Hybrid 122 PS