Οι Ελβετοί είναι γνωστοί για συγκεκριμένα πράγματα: τις τράπεζες, την οικονομική ευρωστία, την πολιτική ουδετερότητα, τον Roger Federer και τα τυριά. Υπάρχει, βέβαια, κι ένα συνεργείο που έχει βαλθεί να συνυφάσει την βόρεια χώρα με την βελτίωση. Και μας παρουσιάζει δυο προτάσεις για την νέα BMW X4 M40i, ικανές να μας κάνουν να μπερδέψουμε τα ελβετικά τυριά με τα γαλλικά κλειδιά.
Δείτε ακόμα: BMW M6 800 ίππων «ρημάζει» το δρόμο (+video)
Ο βελτιωτικός οίκος dAHLer δεν είναι άγνωστη ποσότητα για τους φαν του είδους, έχοντας καταθέσει εντυπωσιακά δείγματα γραφής με την μορφή βελτιωμένων BMW X2, M2 Competition και 440i. Το πιο πρόσφατο «τέκνο» είναι η δεύτερη γενιά της Χ4, στην κορυφαία της έκδοση με τον 3λιτρο TwinPower των 360 ίππων και 500 Nm ροπής κάτω από το καπό. Μετά τις περιποιήσεις των Ελβετών (που περιλαμβάνουν νέο εγκέφαλο και εξάτμιση) ο υπερτροφοδοτούμενος εν σειρά εξακύλινδρος αποδίδει πλέον 420 ίππους και 630 Nm ροπής. Για τους φαν των ντίζελ, η dAHler αναλαμβάνει να αυξήσει την ισχύ της M40d κατά 54 ίππους και 100 Nm ροπής (380 από 326 ίππους και 780 ολόκληρα Nm ροπής από 680 της εργοστασιακής).
Νούμερα επιδόσεων δεν ανακοινώθηκαν, ωστόσο είναι σίγουρο ότι η βελτιωμένη X4 M40i θα επιταχύνει σε λιγότερο από 4,8 δλ. στα πρώτα 100 χλμ./ώρα και η Μ40d θα είναι ταχύτερη από τα 4,9 δλ. που θέλει η εργοστασιακή για την ίδια μέτρηση. Επίσης, κατά πάσα πιθανότητα ο κόφτης τελικής των 250 χλμ./ώρα δεν υφίσταται πλέον.
Διαβάστε επίσης: «Φωτιά στα κόκκινα» η BMW M5 Competition της AC Schnitzer
Πέρα από τον κινητήρα, αναβαθμίσεις υπάρχουν και στην ανάρτηση η οποία είναι χαμηλωμένη και σφιχτότερη σε απόσβεση (αλλά όχι σκληρή, σύμφωνα με τους Ελβετούς μηχανικούς), ενώ δεν λείπουν και οι νέοι τροχοί των 21 ή 22 ιντσών.