Ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα στην ιστορία των αγώνων και, κατ’ επέκταση, στα χρονικά της ίδιας της Porsche αποφάσισε να «αναστήσει» η γερμανική εταιρία. Η 935/78 υπήρξε ένα από τα ταχύτερα και πιο δυσκολοδήγητα τετράτροχα που έχουν τρέξει στο Le Mans, αποδίδοντας 750 ίππους για 1.030 κιλά απόβαρου. Ενδεικτικά τα 367 χλμ./ώρα που «έπιασε» στην ευθεία Mulsanne, τα οποία σε συνδυασμό με τα τρομοκρατικά τεχνικά χαρακτηριστικά και τις τεράστιες αεροτομές, της χάρισαν το προσωνύμιο «Moby Dick» (από την λευκή φάλαινα που καταδυνάστευε τους ναύτες, στο μυθιστόρημα του Αμερικανού συγγραφέα Hermann Merville).
Δείτε ακόμα: Η Porsche κάνει το παρμπρίζ του αυτοκινήτου οθόνη (+video)
Ως φόρο τιμής στην 935/78, λοιπόν, η Porsche παρουσίασε την σύγχρονη μετενσάρκωση και η οποία βασίζεται στην 911 GT2 RS. Όπως και ο θρυλικός προκάτοχός του, το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος είναι νέο, στην προκειμένη αποτελούμενο από ίνες άνθρακα και πολυμερή. Tο βάρος του νέου Moby Dick ανέρχεται στα 1.380 κιλά, όντας 90 κιλά πιο ελαφρύς από το μέχρι πρότινος ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring. Η επιμήκυνση του πίσω μέρους έχει ανεβάσει το συνολικό μήκος στα 4.865 χλστ., ενώ οι αεροδυναμικές προσθήκες έχουν στείλει το πλάτος πάνω από τα 2 μέτρα (2.034 χλστ.). Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η θεόρατη αεροτομή εκτείνεται σε 1.909 χλστ. πλάτους, με την διαμήκη επιφάνεια πρόσπτωσης της πτέρυγας να αγγίζει τα 400 χλστ. Ο εμπρός προφυλακτήρας προέρχεται από την αγωνιστική 911 GT3 R και σε αγαστή συνεργασία με το υπόλοιπο αεροδυναμικό πακέτο αυξάνει την κάθετη δύναμη, διατηρώντας παράλληλα την ευστάθεια στις πολύ υψηλές ταχύτητες που επιτυγχάνει η 935.
Διαβάστε επίσης: «Στα πράσα» και με σηκωμένο spoiler η νέα Porsche 911 (+video)
Μιλώντας για ταχύτητες, η Porsche δεν ανακοίνωσε νούμερα επιδόσεων όμως η βάση είναι πέρα για πέρα υποσχόμενη. Η 911 GT2 RS επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δλ., με τα 200 χλμ/ώρα να έρχονται σε 8,3 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 340 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας και η απόδοση είναι κοινή στα δυο μοντέλα, ήτοι boxer 3.8 λίτρων με δυο τούρμπο και 700 ίππους, συνοδεία 750 Nm ροπής. Δεδομένου ότι η 935 είναι ελαφρύτερη και τα ελαστικά σλικ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα είναι ταχύτερη στον τομέα των επιταχύνσεων. Για την τελική ταχύτητα διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας, καθώς η πληθώρα αεροδυναμικών προσθηκών αυξάνει την κάθετη δύναμη μεν, αλλά αυξάνει και την μετωπική επιφάνεια.
Η νέα 935 θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων. Μόλις 77 θα διατεθούν, με το αντίτιμο για την καθεμιά να ξεπερνά τις 700.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο δεν εξασφαλίζει έγκριση τύπου για κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αγώνων, ούτε φυσικά μπορεί να κυκλοφορήσει στον δρόμο. Κάτι που σημαίνει πως οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες θα μπορούν να την οδηγήσουν σε ιδιωτικά events και διοργανώσεις εκπαίδευσης αγωνιστικής οδήγησης.