Το μικρομεσαίο SUV της Kia με τον τολμηρό σχεδιασμό, το Niro στην αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση προσφέρεται με συνολικό όφελος που φτάνει το ποσό των 19.000 ευρώ! Πρόκειται για ένα τεράστιο κέρδος για τον πελάτη που θέλει ένα σύγχρονο και άνετο ηλεκτρικό SUV. Το όφελος αυτό προκύπτει από το «Kia EV Bonus» των 8.000 ευρώ που ισχύει για το υπάρχον στοκ μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων, την κρατική επιδότηση των 9.000 ευρώ, συν άλλες 2.000 ευρώ με απόσυρση, που παρέχονται από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».
Το μοντέλο που διατίθεται με το «Kia EV Bonus» είναι το Niro 204 PS Titanium 64,8 kWh στην αρχική των 47.990 ευρώ χωρίς τα οφέλη. Με τις 8.000 ευρώ που παρέχει η ελληνική αντιπροσωπεία πέφτει στις 39.990 ευρώ, με τις 9.000 ευρώ από την κρατική επιδότηση μειώνεται στις 30.990 ευρώ, ενώ αν υπάρχει αυτοκίνητο για απόσυρση τότε κοστίζει από μόνο 28.990 ευρώ. Ο εξοπλισμός του είναι πλουσιότατος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 8 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα για την αποφυγή σύγκρουσης και σε διασταύρωση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Kia Connect, διζωνικό κλιματισμό, smart cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, full LED φώτα εμπρός και πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, προβολείς ομίχλης, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.λπ.
Το Kia Niro EV με το ξεχωριστής αισθητικής αμάξωμά του παρουσιάζει διάφορα μοναδικά σχεδιαστικά γνωρίσματα, όπως είναι τα εμπρός φώτα με τα LED ημέρας σε μοτίβο «Heartbeat», τα πίσω σχήματος μπούμερανγκ και οι πλατιές πίσω κολόνες με δυνατότητα διχρωμίας. Έχει μήκος 4.420 χλστ., πλάτος 1.825 χλστ., ύψος 1.545 χλστ. και μακρύ μεταξόνιο 2.720 χλστ. Χαρακτηριστικό που συμβάλλει στην ευρυχωρία του εσωτερικού, μιας και στο πίσω κάθισμα θα κάτσουν άνετα και οι πιο ψηλοί, απολαμβάνοντας μπόλικο αέρα για κεφάλι και πόδια. Μεγάλος με τη σειρά του είναι και ο χώρος αποσκευών των 475 λίτρων, συν άλλα 20 λίτρα που υπάρχουν κάτω από το εμπρός καπό. Παράλληλα, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ προσεγμένη, ενώ τεχνολογικό highlight αποτελεί το ενιαίο οριζόντιο πάνελ που ενσωματώνει τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών του πίνακα οργάνων και του infotainment.
Την κίνηση του Kia Niro EV αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 204 ίππων στις 6.000-9.000 σ.α.λ. και με ροπή 255 Nm στις 0-6.000 σ.α.λ. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ακαριαία δύναμη σε κάθε πίεση του δεξιού πεντάλ, επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ., στο 60-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ. και με την τελική να σταματά στα 167 χλμ./ώρα. Τροφοδοτείται με μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 64,8 kWh, η οποία εξασφαλίζει μεικτή αυτονομία 460 χλμ. ή 604 χλμ. στην πόλη, με κατανάλωση 16,2 kWh/100 χλμ. και 12,3 kWh/100 χλμ. αντίστοιχα. Σε φορτιστή AC 11 kW απαιτούνται 6 ώρες και 20 λεπτά για φόρτιση 0-100%, ενώ σε DC 100 kW αρκούν 45 λεπτά για 0-80%.