Δεν υπήρξε άνθρωπος που να μη δυσαρεστήθηκε στο άκουσμα της κατάργησης του Subaru WRX STI. Οι δημιουργίες της Subaru Tecnica International είναι έννοιες ταυτόσημες με τα αυτοκίνητα των «Πλειάδων», ωστόσο ουδέν μοντέλο και όνομα κρυπτόν (και ασφαλές) υπό την ηλεκτροκίνηση. Κάπως έτσι, θα πρέπει να ετοιμαζόμαστε για την EV φουρνιά των κορυφαίων Subaru, με την επωνυμία «STe».
Οι Ιάπωνες κατοχύρωσαν την εν λόγω ονομασία στο Γερμανικό Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Πνευματικών Δικαιωμάτων, δείχνοντας διάθεση για επιστροφή των σπορ εκδόσεων, έστω σε διαφορετική και αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Εξάλλου, το σενάριο για Solterra STI (πλέον STe) «παίζει» από όταν παρουσιάστηκε το πρώτο EV από το Φούτζι, στα τέλη του 2021. Επίσημα δεν έχει διαρρεύσει κάτι, αλλά και μόνο το γεγονός πως η Subaru εξερευνά την προοπτική ηλεκτρικής μετενσάρκωσης των STI, καθιστά το αδελφάκι του Toyota bZ4X ως τον επικρατέστερο -και μοναδικό αυτή τη στιγμή- υποψήφιο.
H εμφάνιση που βλέπουμε στο rendering φαντάζει δύσκολο να περάσει στην παραγωγή, ιδίως η «απλώστρα» στο πίσω μέρος. Η επιθετική διαμόρφωση μπροστά, αντίθετα, με τη μάσκα και τον αιχμηρό προφυλακτήρα είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Το μπλε ελεκτρίκ φαντάζει εκ των ων ουκ άνευ, ενώ το ίδιο θα θέλαμε να πιστεύουμε για τις χρυσαφί ζάντες. Από πλευράς ισχύος τώρα, η κορυφαία έκδοση του Solterra διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός-έναν πίσω), οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά 218 ίππους και 336 Nm ροπής. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,7 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα, οπότε συνεχιστεί τον STI δεν μπορείς να το πεις. Σε αυτή τη μορφή, γιατί το STe λογικά θα έχει υψηλότερη ισχύ και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις.