Όλοι μας απορούσαμε όταν είχε παρουσιαστεί το πρώτο GR86 (GT 86 τότε), με την επιλογή της Toyota να μην αναβιώσει το όνομα «Celica». Επιλογή που εν πολλοίς έγινε, για να μην κανιβαλιστεί εμπορικά το αδελφό Subaru BRZ, άσχετα που τελικά αυτό ακριβώς γίνεται. Κάτι σαν αναβίωση της Celica GT-Four πάντως, ετοιμάζεται από τους Ιάπωνες. Πώς; Τοποθετώντας τον κινητήρα και τη μετάδοση του GR Corolla, στο πισωκίνητο κουπέ!
Ο Larry Chen εισχώρησε στα άδυτα της Toyota Αμερικής και έβγαλε «λαβράκι». Οι Αμερικανοί καλύτερα, αντί για Ιάπωνες, έχουν στα σκαριά κάτι μοναδικό για την έκθεση βελτιωμένων SEMA: ένα εκρηκτικό μείγμα GR, ανακατεύοντας το πλαίσιο και το σασί του 86 με τον κινητήρα, το κιβώτιο και την τετρακίνηση του Corolla. Το GR86 έχει «απογυμνωθεί», προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε να κουμπώσει ο τρικύλιδρος 1.600άρης τούρμπο και κυρίως, το σύστημα GR-Four. Ο G16-GTS δεν είναι τόσο δύσκολο να μπει στο μηχανοστάσιο, παίρνοντας τη θέση του ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου boxer 2.4λτ., ωστόσο οι άξονες, τα διαφορικά και τα ηλεκτρονικά της τετρακίνησης είναι άλλο ζήτημα, ειδικά λαμβάνοντας υπόψη τη σημαντική διαφορά στις διαστάσεις (4.410 χλστ. το GR Corolla, 4.265 χλστ. το GR86).
Από τη στιγμή, όμως, που το ίδιο πακέτο μπαίνει στο μικρότερο Yaris (3.995 χλστ. μήκος), θέμα μαστοριάς είναι να προσαρμοστεί και στο GR86. Η έκθεση θα λάβει χώρο το Νοέμβριο, οπότε έχουν χρόνο οι μηχανικοί να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες και να δημιουργήσουν -όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται- μια σύγχρονη μετενσάρκωση της Celica GT-Four! Ο κινητήρας του GR Corolla παράγει εργοστασιακά 304 άλογα, όμως δεν θα μας εκπλήξει αν το τετρακίνητο που ετοιμάζεται έχει αρκετή παραπάνω ισχύ, ενδεχομένως στα 350-400 άλογα.