BMW και MotoGP διατηρούν ισχυρούς δεσμούς, που έχουν σφυρηλατηθεί σε βάθος μεγαλύτερο της 20ετίας (26 χρόνια, για την ακρίβεια). Τα αυτοκίνητα της βαυαρικής εταιρίας πλαισιώνουν την κορυφαία διοργάνωση σε δυο τροχούς, λειτουργώντας ως Safety Cars, ιατρικά και οχήματα υποστήριξης στους αγώνες. Για το υπόλοιπο της σεζόν και τουλάχιστον ολόκληρη την επόμενη, ο ρόλος του «αστυνόμου» ανατίθεται στη νέα M5.
Η κορυφαία έκδοση του μεγαλομεσαίου από το Μόναχο παίρνει τη θέση της XM Red Label, η οποία είχε φέτος το ρόλο του αλυτάρχη στην ανώτερη διοργάνωση του μοτοσικλετικού motorsport, συνεχίζοντας την plug-in υβριδική παράδοση που ξεκίνησε πέρσι. Κατάλληλα διαμορφωμένη για να ρεγουλάρει το ρυθμό των Moto3, Moto2 και MotoGP, η «μηχανόβια» G60 φοράει τα κατάλληλα χρώματα και αποκτά τους απαραίτητους φάρους, τόσο στον εμπρός προφυλακτήρα όσο και την οροφή. Στο εσωτερικό, η BMW μας ενημερώνει πως υπάρχουν δυο μπάκετ της Recaro με ζώνες 4 σημείων, σύστημα πυρόσβεσης, ασύρματος και σύστημα τηλεμετρίας, που παρακολουθεί σε live χρόνο τα δρώμενα της πίστας και τη θέση των αναβατών.
Ουδεμία διαφοροποίηση κάτω από το καπό, όπου για πρώτη φορά σε M5 αναλαμβάνει plug-in υβριδικός κινητήρας. Ο 4.4 V8 twinturbo παράγει 585 ίππους στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm από τις 1.800 σ.α.λ., έχοντας τη δυνατότητα να στροφάρει μέχρι τις 7.200 σ.α.λ. Η ισχύς είναι χαμηλότερη από της απερχόμενης M5, όμως έχει και παρέα. Ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων και 280 Nm (που γίνονται 450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing) συνεισφέρει στην κίνηση της G90, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 727 ίππους. Ισχύς ικανή να επιταχύνει τους σχεδόν 2,5 τόνους της G90 στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., φτάνοντας μέχρι τα 305 χλμ./ώρα όταν υπάρχει το πακέτο M Driver’s. Παράλληλα, η νέα M5 θα είναι και το δώρο στον αναβάτη με τις περισσότερες pole positions (BMW M Award).