Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. «Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μοτοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλοφορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης.» Επίσης, για το φορτίο του οχήματος αναφέρεται -μεταξύ άλλων- ότι πρέπει να τακτοποιείται και να στοιβάζεται κατά τρόπον ώστε να μη μειώνεται η σταθερότητα του οχήματος, να μην περιορίζεται η ορατότητα, να σφίγγονται καλά τα εξαρτήματα κ.λπ.
Δείτε ακόμη: Ποιο είναι το πρόστιμο για τη σφήνα στο φανάρι;
Κοινώς, καμία σχέση με το εικονιζόμενο αγροτικό όχημα, που κινούνταν παραφορτωμένο (ίσως και υπέρβαρο) στην αριστερή λωρίδα δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, με πάρα πολλά σακιά με φασόλια, τα οποία δεν ήταν και πολύ σφιχτά δεμένα με σχοινί, ενώ προεξείχαν από τα πλαϊνά του οχήματος. Τα τσουβάλια μετακινούνταν ανάλογα τις κινήσεις του οχήματος και δεν θέλουμε να φανταστούμε τι θα μπορούσε να γίνει αν τύχαινε να φρενάρει απότομα ή να κάνει ελιγμό αυτό το pickup με μια ταχύτητα της τάξεως των 100 χλμ./ώρα. Το λιγότερο θα ήταν να χυθούν όλα τα τσουβάλια στο δρόμο, ο οδηγός να χάσει τον έλεγχο του οχήματος και να χτυπήσει και άλλα οχήματα. Ίσως, ο οδηγός του βιαζόταν να παραδώσει τα φασολάκια γρήγορα, πριν μαραθούν και δεν πωληθούν.
Είναι δυνατόν αυτό το όχημα να κυκλοφορεί στην αριστερή λωρίδα του δρόμου και μάλιστα γρήγορα; Και όμως είναι…
Δείτε ακόμη: Τι τείνει προς εξαφάνιση στα σύγχρονα αυτοκίνητα;