Η 8C Competitizione πρόκειται αναμφίβολα για μια από τις ομορφότερες δημιουργίες σε τέσσερις τροχούς, ανεξάρτητα αν μιλάμε για αυτοκίνητο παραγωγής ή πρωτότυπο. Το τελευταίο -τεχνικά, το μοναδικό κιόλας- υπεραυτοκίνητο της Alfa Romeo παρουσιάστηκε το 2007 και αποσύρθηκε δυο χρόνια αργότερα, κυκλοφορώντας σε 500 αντίτυπα – συν άλλες 500 8C Spider, που διεκδικούν τα πρωτεία στα καλλιστεία από την κουπέ.
Παρότι η Spider δεν υστερεί σε αριθμό παραγωγής από την Competizione, εμφανίζεται πολύ πιο σπάνια σε αγγελίες μεταχειρισμένων και δημοπρασίες. Η συγκεκριμένη, πάντως, οριακά χαρακτηρίζεται ως «μεταχειρισμένη». Αγοράστηκε το 2010 και ακόμα σήμερα, δεν έχει καν στρωθεί! Το οδόμετρο αναγράφει μόλις 828 χλμ., κάτι που σημαίνει πως αυτή η πανέμορφη, εκθαμβωτική Blu Celeste Ιταλίδα άφηνε το γκαράζ μόνο για κυριακάτικες περατζάδες στην παραλιακή, με την κόκκινη οροφή αναδιπλωμένη και το μηχανοστάσιο να γουργουρίζει. Εκεί δηλαδή όπου δεσπόζουν οι περγαμηνές Maserati και Ferrari.
Η 8C δανείστηκε αρκετά στοιχεία από την GranTurismo, της οποίας ο 4.7 V8 αποτελούσε προϊόν εξέλιξης του Μαρανέλο. Για την υπερ-Alfa η ισχύς φτάνει τα 450 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και τα 480 Nm στις 4.750 σ.α.λ., τροφοδοτώντας τους πίσω τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται ένα «τσακ» αργότερα από την Competizione, σε 4,4 δλ. (αντί 4,2 δλ.), με το 400άρι να θέλει λίγο χρόνο παραπάνω (12,9 δλ. αντί 12,4 δλ.) και την τελική φτάνει τα 290χλμ./ώρα (αντί 292 χλμ./ώρα), συνοδεία της μεθυστικής μελωδίας του ατμοσφαιρικού οκτακύλινδρου.
Τιμή δεν αναφέρεται, αλλά δεδομένα θα ξεπεράσει κατά -πάρα- πολύ τις 200.000 ευρώ. Ελπίζουμε μόνο ο επόμενος κάτοχος να την απολαύσει περισσότερο στο φυσικό της περιβάλλον: το δρόμο.