Η Fiat αποκάλυψε το νέο 500X Sport, με αλλαγές στις αναρτήσεις και στην εμφάνιση του αμαξώματος και του εσωτερικού, οι οποίες τονίζουν τον σπορτίφ χαρακτήρα του.
Δείτε ακόμη: Νέο σπορ Fiat Cronos HGT 1.8 λτ.
Η νέα έκδοση εφοδιάζεται με μια ειδική για την περίπτωση ανάρτηση, η οποία παράλληλα είναι χαμηλωμένη κατά 13 χλστ. σε σχέση με τις εκδόσεις Urban και Cross, αλλά και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με ελαστικά διάστασης 225/40. Το σύστημα διεύθυνσης απέκτησε νέα ρύθμιση για πιο άμεση απόκριση και πληροφόρηση, ενώ αλλαγές έγιναν και στην ανάρτηση όπου τοποθετήθηκαν αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια, ευελιξία και ασφάλεια. Οι παραπάνω αλλαγές σε συνδυασμό με τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων και τις 19άρες ζάντες,, αύξησαν την πλευρική επιτάχυνση κατά 8% -σε σχέση με ένα αντίστοιχο 500Χ Cross με τροχούς 18 ιντσών- μείωσαν την υποστροφή κατά 26% και την υπερστροφή κατά 17%.
Εξωτερικά, οι ειδικά σχεδιασμένοι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα σπορ πλαϊνά μαρσπιέ και το ειδικό φινίρισμα στους καθρέπτες και τις χειρολαβές δίνουν το στίγμα του μοντέλου. Το σήμα Sport στα εμπρός φτερά, ο διαχύτης και η διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης ολοκληρώνουν την εικόνα.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Fiat 500X 1.3 Turbo FireFly 150 HP DCT Cross
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό μια σειρά στοιχείων όπως η σκούρα επένδυση στις εμπρός κολόνες, το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, ο επιλογέας αλουμινίου, αλλά και οι κόκκινες λεπτομέρειες τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Προαιρετικά διαθέσιμη είναι και η επιλογή της επένδυσης του πίνακα οργάνων και του τιμονιού με Alcantara, ένα στοιχείο που ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση δυναμισμού και πολυτέλειας.
Το νέο 500X Sport, όπως και η υπόλοιπα σειρά του 500Χ διαθέτει μια πλήρη λίστα τεχνολογικών χαρακτηριστικών με έμφαση στην ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα. Το νέο Fiat 500X Sport θα είναι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά τον προσεχή Νοέμβριο. Η γκάμα κινητήρων του μοντέλου θα περιλαμβάνει τον 1.3 Turbo FireFly 150hp με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT και τον κινητήρα Diesel 1.6MTJ 120hp με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο DCT.
Δείτε ακόμη: Το Fiat Punto GT είναι το «βρωμόγκαζο» της καρδιάς μας!