To τελευταίο NSX 2ης γενιάς πέρασε τις πύλες του εργοστασίου, κλείνοντας μια 6ετη πορεία για την υβριδική μορφή και έναν κύκλο 32 ολόκληρων χρόνων για τα θερμικά δεδομένα του ιαπωνικού supercar.
To 350o εκ των 350 Acura NSX Type S ήταν αυτό που «έκλεισε την πόρτα» στο Performance Manufacturing Center (PMC) του Οχάιο, σε μια συγκινησιακά φορτισμένη τελετή όπου το αποχαιρέτησαν οι εργαζόμενοι της μονάδας. Η χαρακτηριστική ματ βαφή Gotham Gray ντύνει το αμάξωμα, την ώρα που το Type S είναι ελαφρύτερο κατά 26,2 κιλά (με το πακέτο Lightweight) και διαθέτει πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, ενώ επωφελείται και της αύξησης στην ισχύ, που φτάνει τα 608 άλογα και 667 Nm (+27 ίπποι και +22 Nm συγκριτικά με το κανονικό NSX). Η Acura δεν ανακοινώνει επιδόσεις, αλλά και μόνο λόγω της αυξημένης απόδοσης θα πρέπει να περιμένουμε ταχύτερο 0-100 χλμ./ώρα από τα 2,7 δλ. και τελική υψηλότερη των 308 χλμ./ώρα του κανονικού.
Το μέλλον του υπεραυτοκινήτου της Honda (ή της Acura) είναι ηλεκτρικό, όπως έχουν δηλώσει οι Αμερικανοί. Η φημολογία τοποθετεί μια πιθανή χρονολογία παρουσίασης του αμιγώς ηλεκτρικού NSX MK3, το νωρίτερο στο 2025. Μέχρι τότε τα ηλεκτρικά θα έχουν επεκταθεί ακόμα περισσότερο, οπότε Honda/Acura δεν θα έχουν να ανησυχούν για τις αντιδράσεις του κόσμου, αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του halo car τους. Οι ίδιες αντιδράσεις που έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην απήχηση του σημερινού και, εν τέλει, στην εμπορική του «δυσκοιλιότητα», η οποία οδήγησε και στο τέλος παραγωγής.
Οι εργαζόμενοι στο PMC τώρα, θα επιφορτιστούν με τη συναρμολόγηση του TLX Type S PMC Edition. Η ειδική έκδοση του κορυφαίου TLX διαθέτει έναν 3.0λιτρο V6 twinturbo 360 ίππων και 480 Nm, φοράει τα απαραίτητα αεροδυναμικά βοηθήματα, πατάει σε 19άρες ζάντες που θυμίζουν εκείνες του NSX, ντύνεται σε 3 χρώματα (Curva Red, 130R White και Long Beach Blue) και θα παραχθεί σε μόλις 100 κομμάτια.