O κύκλος της δεύτερης γενιάς NSX έκλεισε τον Απρίλιο, με την παρουσίαση του κορυφαίου και πιο σκληροπυρηνικού Type S. Λίγες μέρες μετά το ντεμπούτο της ειδικής και περιορισμένης (μόλις 350 κομμάτια) έκδοσης, ο αντιπρόεδρος της Acura είχε αφήσει να εννοηθεί πως το NSX θα επέστρεφε στο μέλλον, σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Υπονοούμενα που επανέλαβε, στις αρχές της εβδομάδας.
Ο Jon Ikeda μίλησε στο Nikkei Asia και, ουσιαστικά, επιβεβαίωσε τα προ μηνών λεγόμενά του όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο NSX MK3: «Πάω στοίχημα ότι θα υπάρξει, ως ηλεκτρικό». Μάλιστα τόνισε πως, σε αντίθεση με πολλά ηλεκτρικά supercars/hypercars, «δεν θα έχει προτεραιότητα τις επιδόσεις μόνο στην ευθεία». Μια ιδέα από το πώς θα είναι έχουμε πάρει επίσης από τον περασμένο Απρίλιο, όταν οι Ιάπωνες παρουσίασαν το ηλεκτρικό τους πλάνο που προβλέπει 30 νέα EVs μέχρι το 2030.
Η φημολογία τοποθετεί μια πιθανή χρονολογία παρουσίασης του αμιγώς ηλεκτρικού NSX MK3, το νωρίτερο στο 2025. Μέχρι τότε τα ηλεκτρικά θα έχουν επεκταθεί ακόμα περισσότερο, οπότε η Honda (και η Acura) δεν θα έχουν να ανησυχούν για τις αντιδράσεις του κόσμου, αναφορικά με το κινητήριο σύνολο του halo car τους. Οι ίδιες αντιδράσεις που έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην απήχηση του σημερινού και, εν τέλει, στην εμπορική του «δυσκοιλιότητα», η οποία οδήγησε και στο τέλος παραγωγής.