Η Brabus δεν φείδεται βελτιώσεων και φαντασίας στη μετατροπή της G-Class, καθότι πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Γερμανού βελτιωτή. Η 900 Superblack είναι η πιο επιβλητική/ισχυρή/γρήγορη/τρομακτική/τρομοκρατική/βάλτε όποιο στομφώδες κοσμητικό θέλετε, προκαλώντας ρίγη ακόμα και σταματημένη.
H κτηνώδης και κατάμαυρη G-Class ξεχειλίζει οπτικά μέσω των φαρδύτερων φτερών, των εξίσου φαρδύτερων μετατροχιών, της χαμηλωμένης κατά 45 χλστ. ανάρτησης, των ανθρακονημάτινων αεροδυναμικών προσθηκών, του νέου καπό με τις ευμεγέθεις εισαγωγές και, φυσικά, τις 24άρες ζάντες με τα πελώρια ελαστικά. Τα λογότυπα της Brabus στη μάσκα και το κάλυμμα της ρεζέρβας δεσπόζουν, ενώ στην οροφή συναντάμε διπλές μπάρες LED.
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από δέρμα παντού -μέχρι και στο χώρο των πεντάλ- και φιλέτα ανθρακονημάτων, με τα τελευταία να τοποθετούνται σε ταμπλό, πόρτες, κεντρική κονσόλα και τιμόνι. Η πολυτέλεια συνεχίζει και στα πίσω καθίσματα, όπου οι αντίστοιχοι επιβάτες απολαμβάνουν οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.
Στο μηχανοστάσιο, οι αλλαγές είναι πιο έντονες. Ο 4.0λιτρος V8 twinturbo έχει υπερκυβιστεί στα 4.5 λίτρα, υπερσυμπιεζόμενος από δυο μεγαλύτερες custom τουρμπίνες της Brabus. Μαζί τους, μεγαλύτερα intercooler, νέα ψυγεία λαδιού, ενισχυμένα πιστόνια και ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής, μετά δυο έξτρα ram air εκατέρωθεν της μάσκας για την ψύξη του μοτέρ. Η εξάτμιση είναι επίσης νέα και τιτανίου, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης όλων των ανωτέρω. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα συγκλονιστικό νούμερο 900 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 1.250 Nm ροπής (1.050 Nm περιοριζόμενα, χάριν ακεραιότητας της μετάδοσης) από τις 2.900 σ.α.λ.
Με 261 ίππους και 250 Nm περισσότερα σε σχέση με την G63, η Superblack αναμενόμενα κατεβάζει τους χρόνους επιτάχυνσης. Όχι όσο περιμένεις, αλλά τα 3,7 δλ. (-0,2 δλ.) για το 0-100 χλμ./ώρα σε αυτοκίνητο με τέτοιο βάρος (2,5+ τόνους) και αεροδυναμική, είναι αξιοσέβαστο νούμερο. Εξίσου αξιοσημείωτη η τελική ταχύτητα των 280 χλμ./ώρα, όπου η Superblack περιορίζεται ηλεκτρονικά για την προστασία των ελαστικών. Η μέση κατανάλωση των 14,34 λίτρων/100 χλμ. δεν θα απασχολήσει όποιον έχει να δώσει πάνω από 500.000 ευρώ για την αγορά της 900 Superblack, αλλά επίσης δεν παύει να είναι εντυπωσιακή τιμή (για τα δεδομένα του αυτοκινήτου).