Εχθρός του καλού λένε πως είναι το καλύτερο. Και η νέα 8 Series είναι πάρα πολύ καλή. Κάτι που σημαίνει ότι για να ξεπεραστεί, χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια. Σαν αυτή που κατέβαλλε και δικαιώθηκε η AC Schnitzer.
Ο διαχρονικός συνεργάτης σε αγωνιστικό επίπεδο και επίσημος βελτιωτής της BMW, παρουσίασε την πρότασή του για την ολοκαίνουργια Σειρά 8. Και το αποτέλεσμα μας αφήνει με το στόμα κλειδωμένο στην ανοιχτή θέση. Ξεκινώντας με τις αισθητικές αλλαγές, το βαυαρικό κουπέ έχει αποκτήσει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η οποία χαμηλώνει την απόσταση από το έδαφος από 20 έως 25 χλστ. στον εμπρός άξονα και 10 έως 15 χλστ. στον πίσω. Σύμφωνα με τον πασίγνωστο βελτιωτικό οίκο, αυτό οδηγεί σε αξιοσημείωτη βελτίωση της δυναμικής συμπεριφοράς και των ικανοτήτων του αυτοκινήτου στις στροφές, διατηρώντας παράλληλα την άνεση σε υψηλά επίπεδα.
Δείτε ακόμα: BMW X5 Μ φουλ στην τεστοστερόνη
Ξεχωρίζει η πίσω αεροτομή (η οποία είναι ελαφρώς παράταιρη, αν θέλετε την γνώμη μας), ο νέος προφυλακτήρας μπροστά με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και το splitter, οι πλαϊνές ποδιές, και ο ευμεγέθης διαχύτης στον ανασχεδιασμένο πίσω προφυλακτήρα. Σημειωτέον, όλα τα ανωτέρω είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα. Οι ζάντες είναι επίσης νέες και μπορεί να φτάνουν τις 21 ίντσες, ωστόσο ζυγίζουν 4,4 κιλά λιγότερο η μία σε σχέση με τις εργοαστασιακές.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι εμφανώς λιγότερες και περιορίζονται στα αλουμινένια διακοσμητικά σήματα, αλλά και τα νέα βελούδινα πατάκια.
Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ από τη BMW M5 της AC Schnitzer (+video)
Μηχανικά,όμως, η AC Schnitzer τιμά την ιστορία της και περιποιείται δεόντως τόσο την M850i xDrive, όσο και την 840d xDrive. Στην πρώτη περίπτωση ο twinturbo V8 των 4.4 λίτρων αναβαθμίζεται στα 620 άλογα και 840 Nm ροπής από τα 530 και 750 Nm, χάρις στον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και την νέα εξάτμιση. Για την πετρελαιοκίνητη 8αρα o 3λιτρος εξακύλινδρος φτάνει στις παρυφές των 400 ίππων (380 για την ακρίβεια) και τα 780 Nm ροπής, συγκριτικά με τα 320 άλογα και τα 680 Nm ροπής της εργοστασιακής έκδοσης.