Η Honda αποκάλυψε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα για την υποστήριξη των επόμενων υβριδικών μοντέλων της, σε μια γκάμα όπου επίκεντρο θα εξακολουθήσουν να είναι τα Civic, HR-V και CR-V στην Ευρώπη, παράλληλα με το Accord σε άλλες αγορές.
Ο σχεδιασμός της νέας πλατφόρμας επικεντρώνεται στη βελτιωμένη ακαμψία και τη μείωση του βάρους. Οι μηχανικοί κατάφεραν να κατεβάσουν το συνολικό βάρος κατά 90 κιλά σε σύγκριση με το τρέχον πάτωμα, κάνοντας -σύμφωνα με την Honda- τα μελλοντικά μοντέλα πιο ελκυστικά στην οδήγηση και πιο οικονομικά στη ζήτηση για καύσιμο. Οι Ιάπωνες αξιοποίησαν επίσης την τεχνογνωσία τους στη ρομποτική για να εισαγάγουν το νέο Motion Management System, το οποίο βελτιώνει τη σταθερότητα του αυτοκινήτου και την απόκριση του τιμονιού. Μαζί του το αναβαθμισμένο σύστημα Agile Handling Assist, που εδώ συνδυάζεται με μια λειτουργία ελέγχου κλίσης για να προσφέρει πιο σταθερή συμπεριφορά σε μια μεγάλη ποικιλία οδοστρωμάτων.
Ένας άλλος τομέας εστίασης είναι η αρθρωτή κατασκευή. Η αναβαθμισμένη πλατφόρμα επιτρέπει την ομοιόμορφη χρήση εξαρτημάτων σε ποσοστό άνω του 60% μεταξύ των μοντέλων, βελτιστοποιώντας την ανάπτυξη και την κατασκευή, μειώνοντας παράλληλα το κόστος. Μεταξύ των οχημάτων που δοκιμάζονται σε αυτή τη νέα βάση είναι ένα καμουφλαρισμένο Civic Sedan, το οποίο βλέπουμε στις φωτογραφίες. Το πρωτότυπο δοκιμών ναι μεν φοράει το αμάξωμα του σημερινού Civic, αλλά διαθέτει αισθητά πιο ογκώδες μπροστινό μέρος, πιο τετράγωνο σχεδιασμό στον εμπρός προφυλακτήρα, μακρύτερο πρόβολο και φαρδιά φτερά, που λογικά κρύβουν αυξημένα μετατρόχια. Καθαρά λειτουργικές αλλαγές, με στόχο να προσαρμόσουν και να αξιολογήσουν τις νέες βάσεις και όχι να προεπισκοπήσουν το τελικό στυλ.

Το επερχόμενο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης αναμένεται να συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων με ηλεκτροκινητήρες, προσφέροντας καλύτερη απόδοση με χαμηλότερη κατανάλωση και αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία. Παράλληλα, θα δανειστεί επίσης ορισμένα χαρακτηριστικά από το νέο Prelude , συμπεριλαμβανομένου του συστήματος αλλαγής ταχυτήτων Honda S+ που μιμείται τις αλλαγές ταχυτήτων μέσω διαμόρφωσης ήχου και ροπής, σε μετάδοση CVT.











































