Πολλά «γερά» Toyota Yaris με 5.000-6.000 ευρώ

  • Toyota-Yaris-2005-(11)
  • Toyota-Yaris-2005-(8)
  • Toyota-Yaris-2005-(10)
  • Toyota-Yaris-2005-(1)
  • Toyota-Yaris-2006-1280-45
  • Toyota-Yaris-2005-(7)
  • Toyota-Yaris-2005-(4)
  • Toyota-Yaris-2005-(6)
  • Toyota-Yaris-2005-(5)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Toyota-Yaris-2006-1280-45.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Toyota-Yaris-2005-5.jpg

Το Toyota Yaris από την πρώτη κιόλας γενιά του παραμένει πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα, αφού για πολλά έτη έχει βρεθεί στην πρώτη θέση της συνολικής κατάταξης των πωλήσεων στα καινούργια αυτοκίνητα. Αντίστοιχα μεγάλη ζήτηση υπάρχει και στα μεταχειρισμένα, γιατί με πολύ λιγότερα λεφτά από ένα νέο μπορεί κανείς να βρει ένα καλοσυντηρημένο, αξιόπιστο, οικονομικό και πρακτικό αυτοκίνητο για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές -και όχι μόνο- μετακινήσεις του.

Το δεύτερης γενιάς Toyota Yaris το οποίο παρουσιάστηκε το 2005, ανανεώθηκε το 2009 και αντικαταστάθηκε από το επόμενο μοντέλο το 2011, προσφέρεται σε πολύ χαμηλές τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 5.000-6.000 ευρώ. Επίσης, καλύπτει ένα ευρύ αγοραστικό κοινό, από νέους οδηγούς και φοιτητές που θέλουν ένα φθηνό αμάξι για την πόλη, έως και πιο «παλιούς» οδηγούς, για δεύτερο αυτοκίνητο κ.λπ. Τα πιο πολλά μοντέλα που πωλούνται εφοδιάζονται με τον 1.300άρη κινητήρα, ενώ υπάρχουν και κάποια 1.000άρια.

Αναφορικά με τα προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα, το αρχικό 3κύλινδρο 1.0 λτ. VVT-i με την απόδοση των 69 ίππων και 93 Nm κινεί με άνεση στο αστικό περιβάλλον το μικρό Toyota εμφανίζοντας καλή ελαστικότητα και ανεβάζει εύκολα στροφές. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 15,7 δλ., ωστόσο εκτός αστικού περιβάλλοντος οι επιδόσεις του αναμενόμενα δεν ενθουσιάζουν. Σημαντικό του πλεονέκτημα αποτελεί η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η οποία σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται κάτω από 7,0 λτ./100 χλμ. Αρνητικό του γνώρισμα αποτελεί ο αισθητός θόρυβος που παράγει ειδικά σε υψηλές στροφές και κάνει την παρουσία του στο εσωτερικό. Ο πιο δυνατός 4κύλινδρος 1.3 λτ. VVT-i των 87 ίππων και 122 Nm (στο ανανεωμένο Yaris είχε απόδοση 99 ίππων) διαθέτει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού και προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ.), με κατανάλωση που κυμαίνεται στα 7,5 λτ./100 χλμ. Ο θόρυβος που περνά στην καμπίνα και από αυτό το μοτέρ γίνεται αισθητός στους επιβάτες.

Το δεύτερης γενιάς Yaris είναι προσανατολισμένο στην άνεση μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του, η οποία φιλτράρει με ικανοποιητικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Στις στροφές, το αμάξωμα παρουσιάζει λογικές κλίσεις και η υποστροφή εξελίσσεται ομαλά σε περιπτώσεις κοντά στο όριο. Ωστόσο εφόσον αναφερόμαστε σε μεταχειρισμένο, μπορεί να χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ και γενικότεροι έλεγχοι στις αναρτήσεις, όπως και σε πολλά ακόμα επιμέρους τμήματα. Το τιμόνι του «κόβει» αρκετά, αλλά από την άλλη πλευρά η αμεσότητά του δεν είναι η καλύτερη δυνατή, όπως και η αίσθηση σε πιο σβέλτους ρυθμούς.

Ο σχεδιασμός του παραμένει νεανικός ειδικά στο εσωτερικό με το ψηφιακό πίνακα οργάνων στο κέντρο του ταμπλό και τις πολλές διαδοχικές καμπύλες επιφάνειες. Στον τομέα της πρακτικότητας το Yaris αριστεύει λόγω της πληθώρας θηκών για μικροαντικείμενα και με την παρουσία τριών κλειστών ντουλαπιών στο ταμπλό (δύο από την πλευρά του συνοδηγού και ένα από αυτή του οδηγού). Επίσης, η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης με το μέτριο όμως σε πλευρική στήριξη κάθισμα βοηθά τον οδηγό σε επίπεδο ορατότητας. Πολύ καλοί είναι και οι χώροι για τους επιβάτες, μιας και 4 ενήλικες μπορούν να μεταφερθούν με άνεση, ενώ και το πορτ-μπαγκάζ των 272 λίτρων φτάνει έως και τα 363 λίτρα με τη μετακίνηση του πίσω συρόμενου καθίσματος. Τα πλαστικά που είναι κατασκευασμένο το εσωτερικό του είναι σκληρά και δε διακρίνονται ιδιαίτερα για την ποιότητά τους.

Get it on Google Play Download on the App Store