Η Hyundai έχει ισχυρή παρουσία και στα αυτοκίνητα πόλης εδώ και αρκετά χρόνια με το i10, το οποίο αποτελεί μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία του. Ειδικά το νέο i10 μόνο μίνι μοντέλο δεν θυμίζει, αφού έχει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, είναι ευρύχωρο, ασφαλές και γενικά διαθέτει χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε supermini. Ακόμα και το εισαγωγικό στην γκάμα i10 1.0 MPi 63 PS Style στην τιμή των 16.490 ευρώ είναι ό,τι πρέπει για όλους όσους κάνουν καθημερινά χιλιόμετρα στην πόλη, γιατί -εκτός άλλων- είναι πάρα πολύ εύκολο στην οδήγηση και με χαμηλή κατανάλωση.

Ξεκινώντας από τον στάνταρ εξοπλισμό του, ανήκουν στοιχεία που τα βρίσκει κανείς σε μεγαλύτερα και πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Hyundai BlueLink, ψηφιακή οθόνη οδηγού, κάμερα οπισθοπορίας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων, αυτόματο άναμμα φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, μηχανικό κλιματισμό, εμπρός υποβραχιόνιο, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων. Κοινώς έχει τα πάντα, ενώ παράλληλα ο κάτοχός του είναι πλήρως καλυμμένος και με την εργοστασιακή εγγύηση των 5 ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων, ακόμα και για εκατομμύρια χιλιόμετρα. Με τον ίδιο εξοπλισμό προσφέρεται ακόμα με τον κινητήρα 1.2 MPi 79 PS (από 17.090 ευρώ), καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων σε τιμές που ξεκινούν από 17.190 ευρώ και 17.790 ευρώ αντίστοιχα.
Το νέο Hyundai i10 με το πολύ βολικό σε διαστάσεις αμάξωμα των 3.670 χλστ. μήκους, 1.680 χλστ. πλάτους, 1.480 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο 2.425 χλστ. «κρύβει» ένα πολύ ευρύχωρο εσωτερικό. Ο οδηγός βρίσκει εύκολα τη θέση του και νιώθει αμέσως οικία, χάρη και στην πολύ καλή εργονομία των διαφόρων διακοπτών και του συστήματος πολυμέσων. Στο πίσω κάθισμα κάνει εντύπωση ο πολύς αέρας για τα πόδια, αφού χωρά και πιο ψηλά άτομα με εμπρός επιβάτες αντίστοιχου ύψους. Μεγάλος είναι με τη σειρά του (για τα δεδομένα των μίνι) και ο χώρος αποσκευών των 252 λίτρων, ο οποίος φτάνει έως τα 1.050 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος. Στα σημεία αναφοράς της καμπίνας του i10 ανήκει και η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής με συμπαγή και γεροδεμένα πλαστικά, χωρίς ατέλειες στους αρμούς ή με «γυμνές» μεταλλικές επιφάνειες.
Ένας ακόμα τομέας που διαπρέπει το Hyundai i10 είναι η άνεση που παρέχει στο δρόμο και η άριστη ευελιξία και ευχρηστία. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα ο οδηγός εντυπωσιάζεται από τον πολύ ποιοτικό τρόπο που περνά τις ανάγλυφες επιφάνειες του οδοστρώματος, χωρίς να εισχωρούν στο εσωτερικό του κραδασμοί και χτυπήματα. Παρά τον αστικό του προσανατολισμό εμφανίζεται ευθύβολο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων και ισορροπημένο στις στροφές, με άμεσο τιμόνι και αποτελεσματικά φρένα. Όσον αφορά τον αρχικό 1.000άρη ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο κινητήρα με τη μέγιστη ισχύ των 63 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 93 Nm στις 3.750 σ.α.λ. είναι επαρκής για τις μετακινήσεις ρουτίνας. Εμφανίζει την απαιτούμενη σπιρτάδα και είναι ελαστικός, χάρη και στην κοντή διάταξη του εύχρηστου 5τάχυτου κιβωτίου. Σύμφωνα με τη Hyundai καταναλώνει 4,8 λτ./100 χλμ., εκπέμπει 110 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας – ελεύθερη είσοδος στο Δακτύλιο) και επιταχύνει το αμάξωμα των 919 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 15,9 δλ.










































