«Πούπουλο» η BMW M5 Touring στο 0-270 (+video)

  • watch-the-2025-bmw-m5-touring-hit-271-kph-like-it-
  • BMW-M5-Touring-(13)
  • BMW-M5-Touring-(4)
  • BMW-M5-Touring-(3)
  • BMW-M5-Touring-(8)
  • BMW-M5-Touring-(12)
  • BMW-M5-Touring-(5)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/watch-the-2025-bmw-m5-touring-hit-271-kph-like-it-.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M5-Touring-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M5-Touring-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M5-Touring-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M5-Touring-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M5-Touring-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M5-Touring-5.jpg

 

Για τα κιλά της έχει ακούσει, κι ακόμα ακούει, πάρα πολλά η σημερινή BMW M5. Οι πωλήσεις, ωστόσο, ειδικά της Touring, άλλα δείχνουν. Και σε αυτή τη μεταστροφή του κλίματος, πολύ μεγάλο ρόλο έχουν παίξει οι επιδόσεις της.

Σε σχέση με τη G90, η Touring είναι ακόμα βαρύτερη, φτάνοντας τα 2.475 κιλά στο σύνολο (+40 συγκριτικά με την τετράθυρη, 2.504 κιλά μετρήθηκε εδώ). Παρόλα αυτά, τα νούμερα επιδόσεων που συνοδεύουν το σωματώδες (5+ μέτρα μήκος) estate προκαλούν αίσθηση: 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. (3,5 δλ. η Μ5), 0-200 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 3,1 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή 305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Όλα αυτά, χάρη στη δυναμική του plug-in hybrid σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 727 ίππων και 1.000 Nm, που θερμικά αποτελείται από τον 4.4 λτ. V8 twinturbo των 585 ίππων στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm στις 1.800-5.400 σ.α.λ., φτάνοντας έως τις 7.200 σ.α.λ. στον κόφτη. Το μοτέρ λαμβάνει έξτρα δύναμη από τον ηλεκτροκινητήρα των 197 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 280 Nm στις 1.000-5.000 σ.α.λ. (450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing).

Όπως διαπίστωσε το γαλλικό περιοδικό Motorsport Magazine, η M5 Touring όχι μόνο καταφέρνει να επαληθεύσει τους εργοστασιακούς ισχυρισμούς, αλλά στην πραγματικότητα να τους ξεπεράσει. Ελαφρώς μεν, αλλά η νίκη είναι νίκη. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ήρθαν μετά από 3,5 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα έπειτα από 10,9 δλ. και το χιλιόμετρο καλύφθηκε σε μόλις 20,3 δλ., με το ταχύμετρο να δείχνει 271 χλμ./ώρα! Πειράζει που ξεπερνά τους 2,5 τόνους; Τον οδηγό της και τα χρονόμετρα, σίγουρα όχι.

Get it on Google Play Download on the App Store