Η Hyundai έχει πολυετή και επιτυχημένη πορεία στην κατηγορία των μίνι αυτοκινήτων με το i10, το οποίο από το 2007 που παρουσιάστηκε στην πρώτη γενιά του έως την υπάρχουσα ανανεωμένη τρίτη, αποτελεί σημείο αναφοράς στο A-Segment. To δημοφιλές και καταξιωμένο Hyundai i10 εμφανίζει πληρότητα σε όλους τους τομείς και προσφέρει ό,τι ζητά κανείς και ακόμα περισσότερα από ένα αυτοκίνητο πόλης, διαθέτοντας χαρακτηριστικά από την αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία των supermini. Έτσι λύνει το περίπλοκο πρόβλημα σχετικά με ποιο μικρό και προσιτό αυτοκίνητο πόλης να επιλέξει κανείς, αλλά χωρίς να κάνει συμβιβασμούς σε χώρους, ανέσεις και εξοπλισμό.

Καταρχήν, ο εξοπλισμός του από την εισαγωγική κόλας έκδοση εξοπλισμού Style, μόνο μίνι αυτοκίνητο δεν θυμίζει, αφού συγκρίνεται με μεγαλύτερων και ακριβότερων μοντέλων. Περιλαμβάνει στάνταρ οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών με πλοήγηση και σύστημα τηλεματικής Hyundai BlueLink, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων με κεντρική οθόνη 4,2 ιντσών, κάμερα οπισθοπορίας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, 6 αερόσακους, αυτόματη έκτακτη πέδηση και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας. Έχει ακόμα αυτόματη ρύθμιση μεγάλης σκάλας φώτων και αυτόματο άναμμα φώτων, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, μηχανικό κλιματισμό, κεντρικό εμπρός υποβραχιόνιο και δερμάτινο τιμόνι – λεβιέ ταχυτήτων. Παράλληλα ο οδηγός νιώθει ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά με την 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, συν την οδική βοήθεια για 5 χρόνια δωρεάν.
Το νέο Hyundai i10 με μήκος αμαξώματος 3.670 χλστ., πλάτος 1.680 χλστ., ύψος 1.480 χλστ. και μεταξόνιο 2.425 χλστ. τοποθετείται στην καρδιά των μίνι αυτοκινήτων, όμως το εσωτερικό του μάλλον μικρό χάτσμπακ θυμίζει. Μεγάλη εντύπωση προκαλεί η άνεση χώρων στο πίσω κάθισμα, αφού είναι σε θέση να χωρέσει άτομα με ύψος άνω των 1,85 μ., με οδηγό αντίστοιχου ύψους. Στην κορυφή του Α-Segment τοποθετείται και ο χώρος αποσκευών των 252 λίτρων, ο οποίος με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.050 λίτρα. «Αέρα» μεγαλύτερου αυτοκινήτου έχει το εσωτερικό του Hyundai i10 και σε ποιότητα, με συμπαγή και στιβαρά συναρμολογημένα τμήματα, δίχως ατέλειες στους αρμούς και ακάλυπτες μεταλλικές επιφάνειες.

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων του ανανεωμένου Hyundai i10 τοποθετείται ο 1.000άρης τρικύλινδρος ατμοσφαιρικός Dual-CVVT, με την ισχύ των 63 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 93 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Απόδοση που επαρκεί για τις αστικές μετακινήσεις, χάρη και στη συνδρομή του κοντής κλιμάκωσης και εύχρηστου 5τάχυτου χειροκίνητου σασμάν. Σύμφωνα με τη Hyundai η μεικτή κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ. οι εκπομπές CO2 είναι 110 γρ./χλμ. και τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 15,9 δλ. Η τιμή του i10 με αυτό το μοτέρ και όλο τον παραπάνω εξοπλισμό ξεκινά από τις 16.490 ευρώ, ενώ με επιπλέον 600 ευρώ (από 17.090 ευρώ) υπάρχει και η επιλογή του 1.2 MPi. Αποδίδει 79 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 113 Nm στις 4.200 σ.α.λ., επιταχύνει το i20 στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ., καίει 5,1 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και οι δύο κινητήρες). Επιπλέον, τόσο ο 1.0 MPi, όσο και ο 1.2 MPi συνδυάζονται και με αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Ιδιαίτερα θετικές κριτικές αποσπά το i10 και με το πάτημά του στο δρόμο, αφενός γιατί οι αναρτήσεις του είναι πολύ άνετες και δεν «κοπανάνε», αφετέρου διότι εμφανίζει αρκετά καλή σταθερότητα και είναι πάρα πολύ εύκολο στην οδήγηση.



















































