Η Mustang Mach-E «ρίχνει» σε πωλήσεις την κανονική

Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων είναι γεμάτες εκπλήξεις. Κάποιες μεγαλύτερες, άλλες όχι τόσο. Το ότι η Mustang Mach-E καταφέρνει να χτίσει σερί μπροστά από τη  βενζινοκίνητη, σίγουρα εμπίπτει στην πρώτη κατηγορία.

Το κλείσιμο του προηγούμενου έτους είδε την ηλεκτρική Mustang να αφήνει πίσω της το πιο καλοπουλημένο sportscar του πλανήτη, και με σχετική άνεση. Όπως αποδεικνύουν τα στοιχεία του πρώτου μήνα στο 2025, όμως, η εικόνα δεν ήταν πυροτέχνημα. Τον Ιανουάριο ταξινομήθηκαν στις Η.Π.Α. 3.529 Mach-E, ή περί τα 113 κομμάτια ημερησίως, παρουσιάζοντας μια εκπληκτική αύξηση 172% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του ’24 (1.295 αντίτυπα)! Μοναδικό μοντέλο που σημείωσε μεγαλύτερη αύξηση ήταν το Ranger, αλλά το +1.385,8% είναι πλασματικό καθώς πέρσι το pick up δεν κυκλοφορούσε στην Αμερική. Αντίθετα, δεν βρίσκει άλλοθι η βενζινοκίνητη Mustang στην εμπορική σύγκριση με την ηλεκτρική.

Μεταξύ Ιανουαρίου ’25 και ’24, οι πωλήσεις των 2.3 EcoBoost και 5.0 V8 έπεσαν κατά 36,4%: από τις 3.711 μονάδες πέρσι, στις 2.399 φέτος. Διαφοροποίηση που φέρνει τη ‘Stang πίσω από τη Mach-E για περισσότερες από 1.000 ταξινομήσεις. Παρηγοριά στον άρρωστο ότι συγκριτικά με τον Δεκέμβρη ανέβηκε ελαφρά (2.355 μονάδες τότε), ωστόσο και πάλι δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τη Mach-E. Εμπορική πορεία που προκαλεί μια κάποια απορία, καθώς η Mustang επί της ουσίας παίζει χωρίς αντίπαλο στα muscle cars. Chevrolet Camaro δεν υφίσταται πλέον, το Dodge Charger διατίθεται μόνο ως ηλεκτρικό και εξακύλινδρο, ενώ το Challenger βρίσκεται στη δύση της καριέρας του. Ουδόλως, βέβαια, απασχολεί το δράμα της θερμικής αδερφής τη Mustang Mach-E, η οποία διάγει τον ακριβώς αντίθετο εμπορικό βίο.

Get it on Google Play Download on the App Store