Χρειάζεται αρκετή φαντασία για να βάλεις στην ίδια πρόταση το Kia EV9 και το νέο Dodge Charger, πόσο μάλλον να ψάχνεις ομοιότητες μεταξύ τους. Το ένα είναι επταθέσιο SUV, το άλλο muscle car. Η τελευταία γενιά Charger, ωστόσο, έκανε το ηλεκτρικό άλμα και πέρασε στις μπαταρίες, τα κιλοβάτ και τους φορτιστές. Κάτι που την έφερε στο ίδιο πεδίο ενέργειας με το EV9, οπότε να μια σύνδεση. Δεν είναι αυτή που μας απασχολεί εδώ, όμως. Παρόλα αυτά, εν πολλοίς, από εκεί πηγάζει.
Το Charger δεν ήταν ποτέ compact ή ελαφρύ αυτοκίνητο, αλλά με τους ηλεκτροκινητήρες και το συνδυασμό ιόντων-λιθίου στην τροφοδοσία η κατάσταση ξέφυγε για τα καλά. Το ηλεκτρικό muscle car έκανε πρεμιέρα ως δίθυρο, αλλά αργότερα στη χρονιά θα λανσαριστεί και σε σεντάν. Όποιο τύπο αμαξώματος κι αν επιλέξει κάποιος, το μόνο σίγουρο είναι οι θηριώδεις διαστάσεις. Το μήκος φτάνει τα 5.248 χλστ. και είναι πάνω από 152 χλστ. μακρύτερο του απερχόμενου, με το πλάτος να φτάνει τα 2.028 χλστ. και το μεταξόνιο τα 3.074 χλστ. (1.497 χλστ. το ύψος). Για να το δούμε διαφορετικά, αφήνει πίσω του σε μήκος την BMW X7 (5.162 χλστ.) και μετά βίας είναι πιο στενό από τη Lamborghini Aventador (2.098 χλστ.)! Από πλευράς βάρους, δε;
Το λιγότερο που ζυγίζει ένα Charger EV, είναι 2.648 κιλά! Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το απερχόμενο Charger 6.2 V8 Scat Pack σταματά τη ζυγαριά στα 1.978 κιλά. Με τέτοια αύξηση στα «πιασίματα», το νέο Dodge μπαίνει στην ίδια κατηγορία με ηλεκτρικά SUV που μπορούν να φιλοξενήσουν 6 ή 7 επιβάτες. Καλή ώρα η ναυαρχίδα της Kia, η οποία ξεκινά από τα 2.310 κιλά στην έκδοση με τη μπαταρία 76,1 kWh και τον μονό ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας μέχρι τα 2.669 κιλά στο κορυφαίο δικινητήριο GT Line των 380 ίππων και 99,8 kWh. Το EV9 είναι επίσης μικρότερο τόσο σε μήκος (5.009 χλστ.) όσο και πλάτος (1.979 χλστ.), ξεπερνώντας το Charger μόνο στο μεταξόνιο (3.099 χλστ.). Με αυτά τα +22 χλστ. το Kia καθίζει 2 ή 3 άτομα παραπάνω στην καμπίνα του (πρακτικά 4θέσιο το Charger).