Νέο υβριδικό Isuzu D-Max 2.2 Ddi Maxforce (+video)

Το παράδειγμα του Toyota Hilux ακολουθεί το Isuzu D-Max, προσθέτοντας υβριδική επιλογή στη γκάμα κινητήρων του. Και μάλιστα με ένα στομφώδες όνομα, του στυλ «Maxforce».

Το D-Max (και το SUV MU-X, που επίσης αποκτά το υβριδικό μοτέρ) 2.2 Ddi Maxforce παίρνει κίνηση από έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2.2 λίτρων, με κωδική ονομασία RZ4F, σε συνδυασμό με mild hybrid σύστημα 48V. Πληροφορίες για το ηλεκτρικό σκέλος δεν ανακοινώνουν οι Ιάπωνες, δίνοντας στη δημοσιότητα μόνο τη συνολική απόδοση, που ανέρχεται σε 164 ίππους και 400 Nm. Κάτι που τοποθετεί το νέο σύνολο ανάμεσα στο βασικό 1.9λτ. των 150 ίππων, και το κορυφαίο 3.0λτ. των 180 ίππων. Σε αντίθεση με εκείνα όμως, η μετάδοση της κίνησης δεν μεταφέρεται πίσω ή στους τέσσερις τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου. Εδώ συναντάμε ένα ολοκαίνουργιο 8άρι αυτόματο, που μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση.

Σύμφωνα με την Isuzu το ήπια υβριδικό D-Max έχει 56% περισσότερη ισχύ κατά την εκκίνηση, όπου βοηθάει σε μεγάλο βαθμό ο ηλεκτροκινητήρας (άγνωστη η ισχύ του, όπως είπαμε, και η χωρητικότητα της μπαταρίας), μειώνοντας τη μέση τιμή της κατανάλωσης κατά 10%. Ταυτόσημοι αριθμοί συνοδεύουν και το MU-X, που -όπως το υβριδικό D-Max- δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές εμφανισιακά από τις απλές εκδόσεις.

Οι εξηλεκτρισμένες εκδοχές των δυο Isuzu παρουσιάστηκαν στην Ταϊλάνδη, με τις τιμές να κυμαίνονται μεταξύ 595.000-937.000 μπατ (16.404-25.750 ευρώ) για το D-Max 2.2 Ddi Maxforce και από 1,194,000 μπατ (32.841 ευρώ) για το αντίστοιχο MU-X.

Get it on Google Play Download on the App Store