Το D-Max δεν χρειάζεται συστάσεις, ούτε η Isuzu. Χρόνια τώρα το πιο καλοπουλημένο της μοντέλο διεθνώς, αλλά δεν είναι μόνο του στη γκάμα των Ιαπώνων. Έχει και SUV παραλλαγή, ονόματι MU-X, που βασίζεται στο D-Max και αποτελεί ένα από τα πιο ικανά επιβατικά σε off road καταστάσεις.
Εμφανισιακά το MU-X θυμίζει στο εμπρός μέρος τον pick up αδελφό του, όμως εμφανίζεται εντελώς ανασχεδιασμένο, με νέα μάσκα, φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα. Ειδικά η έκδοση RS, με το φουλ επιθετικό παρουσιαστικό και τις μαύρες 20άρες ζάντες, «όλα τα λεφτά». Από τη μέση και πίσω διαφοροποιείται ακόμα περισσότερο, αφού στη θέση της καρότσας συναντάμε κανονική καμπίνα επιβατών και χώρο αποσκευών, με όλα τα κομφόρ και δυνατότητα μεταφοράς έως 7 ατόμων. Το εσωτερικό μόνο επαγγελματικό όχημα δεν θυμίζει, περιλαμβάνοντας στον εξοπλισμό τα πάντα (διζωνικό κλιματισμό, ambient φωτισμό, δερμάτινα καθίσματα, infotainment με οθόνη αφής 9 ιντσών, ψηφιακό καντράν 7 ιντσών και πολλά ακόμα). Η Isuzu δεν αναφέρει αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις , οπότε λογικά παραμένουν στα επίπεδα του απερχόμενου (μήκος 4.850 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ., ύψος 1.875 χλστ. και μεταξόνιο 2.855 χλστ).
Για την κίνηση του MU-X υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες. Στη βάση τοποθετείται ο 1.9 λτ. ισχύος 150 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και με ροπή 350 Nm στις 1.800-2.600 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Πιο πάνω βρίσκεται ο 3.0 λτ. 4κύλινδρος των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και με ροπή 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ., με στάνταρ 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Το βάρος του μεγάλου SUV ξεκινάει από τα 1.950 κιλά και φτάνει έως τα 2.165 κιλά, αναλόγως κιβωτίου και μετάδοσης (διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις).
Το πλαίσιο τύπου σκάλας έχει δεχτεί επιπλέον ενισχύσεις για αύξηση της ακαμψίας, ενώ και οι αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδα εμπρός και τον άκαμπτο πίσω άξονα με τα 5 σημεία στήριξης έχει αναθεωρηθεί. Επιπλέον, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του paddles στο τιμόνι για αλλαγές των ταχυτήτων, σύστημα ελέγχου κατάβασης και επιλογές πίσω κίνησης (2H), τετρακίνησης (4H) και κοντών σχέσεων (4L). Πρόσθετα περιλαμβάνει δύο τύπους για το TCS, το normal mode και το rough terrain mode για βελτίωση της πρόσφυσης, ειδικά σε ολισθηρούς δρόμους.
Το νέο MU-X είναι ήδη διαθέσιμο στην Ταϊλάνδη, όπου κατασκευάζεται, με τιμές που ξεκινούν από τα 1.184.000 (29.895 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 1.759.000 μπατ (44.424 ευρώ).