Δεν υπάρχει Έλληνας που να μην έχει το G-Wagen στην καρδιά του. Ακόμα και στρατό να μην έχει πάει, σίγουρα θα έχει ακούσει ιστορίες για τα θρυλικά αυτά εκτός δρόμου οχήματα. Μια παραλλαγή της πρώτης Mercedes G-Class, η οποία είναι αναντίρρητα ένα από τα πιο διαχρονικά και αναγνωρίσιμα σχήματα στην αυτοκίνηση. Τέτοια στρατιωτικά οχήματα δεν έχει βέβαια μόνο η Ελλάδα, αλλά και άλλα κράτη, στα οποία μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τους δίνουν «απολυτήριο» για να τα αντικαταστήσουν με πιο καινούργια. Εμπορίες μεταχειρισμένων, ειδικά στη Γερμανία, διαθέτουν τέτοιες πρώην στρατιωτικές Mercedes G-Class. Άλλοι τις πουλάνε όπως τις αγοράζουν από τον στρατό, ενώ άλλοι τις αναπαλαιώνουν. Με μια τέτοια περίπτωση, θα καταπιαστούμε σήμερα.
Το restomodding έχει γίνει πλέον κομμάτι της αυτοκίνησης. Ιστορικά τετράτροχα του παρελθόντος αναγεννιούνται με τη χρήση ολοκαίνουργιων εξαρτημάτων, μηχανικά μέρη από σημερινά αυτοκίνητα, ανταλλακτικών που κατασκευάζονται από το μηδέν για αυτά, ή έναν συνδυασμό όλων των ανωτέρω στοιχείων. Η Expedition Motor Company είναι μια από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο τομέα, με εξειδίκευση στις στρατιωτικές G-Class. Τις πρώην στρατιωτικές, για την ακρίβεια, τις οποίες αναδημιουργεί είτε σαν αμιγώς επιβατηγά αυτοκίνητα, είτε σαν «Καναδέζες» ή οποιαδήποτε militaire παραλλαγή ζητήσει ο πελάτης.
Η διαδικασία αναπαλαίωσης ενός Geländewagen περιλαμβάνει custom εξαρτήματα και προϊόντα 3D εκτυπώσεων, απαιτώντας περισσότερες από 2.300 ώρες και 16 εβδομάδες για κάθε αυτοκίνητο. Ως βάση επιλέγεται η 250GD (γνωστή και ως «Wolf»), με τον ατμοσφαιρικό πεντακύλινδρο OM602 ντίζελ των 2.497 κ.εκ., που καινούργιος απέδιδε 94 ίππους και 159 Nm. Για απόλυτη πιστότητα στις αρχικές προδιαγραφές, η απόδοση του καινούργιου Wolf διατηρείται στα ίδια επίπεδα, άσχετα που τα πάντα είναι καινούργια τόσο στον κινητήρα, όσο και τη μετάδοση (και τα φρένα, και την ανάρτηση, και πολλά μέρη του σασί, και το πλαίσιο). Ένα 5άρι χειροκίνητο συνεργάζεται με τρία μπλοκέ διαφορικά και «κοντό» κιβώτιο, διατηρώντας αναλλοίωτες τις ανυπέρβλητες ικανότητες του G-Wagen στα πιο αφιλόξενα εδάφη. Όποιος θέλει, ωστόσο, μπορεί να παραγγείλει βελτιώσεις στον κινητήρα και την ανάρτηση, για ακόμα καλύτερο off-roading.
Το EMC 250GD Wolf, όπως κάθε καλό restomod, απευθύνεται σε βαθιές τσέπες. Η τιμή για μια καινούργια πρώην «γαλονάδικη» G-Class τοποθετείται στις 150.000 ευρώ.