Το 1974 παρουσιάστηκε η πρώτη Porsche 911 Turbo, η διαβόητη 930. Λέμε «διαβόητη» κι όχι «περιβόητη», καθώς εκτός από πρώτη υπερτροφοδοτούμενη 911, η 930 έμεινε στην Ιστορία και ως μια από τις πρώτες «σκοτώστρες» της αυτοκίνησης. Τα χρόνια πέρασαν, η οδική συμπεριφορά βελτιώθηκε κατακόρυφα, ωστόσο ο τρόμος δεν σταμάτησε ποτέ να είναι μέρος του πακέτου. Απλά, από τον οδηγό μεταφέρθηκε στον ανταγωνισμό.
Βασίλισσα των dragster και αρκετών ρεκόρ ταχύτερου χρόνου πλέον, η 911 Turbo γιορτάζει τα 50α της γενέθλια με την έκδοση 50 Years. Τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζουν δεν θέλουν πάνω από μια ματιά: αυτοκόλλητα στα πλαϊνά, λευκές ζάντες, Aventurine Green χρώμα στο αμάξωμα (μαζί με τα δυο πρώτα στο πακέτο Heritage Design), Anthracite Grey στην αεροτομή, τις βάσεις των καθρεπτών, το διαχύτη και τις εισαγωγές του προφυλακτήρα, μαζί με Turbonite απόχρωση στο αμάξωμα (στην απλή 50 Years). Τα αυτοκόλλητα μάλιστα έχουν και σημειολογικό υπόβαθρο, καθώς παρόμοια φόραγε το πρωτότυπο 911 RSR Turbo του 1973, που αποτέλεσε τον προπομπό της 930.
Ανάλογα ρετρό παρουσία και στο εσωτερικό, με τις καρό επενδύσεις στις πλάτες των καθισμάτων και τις πόρτες να δίνουν μια μοναδική αίσθηση, συνοδευόμενα από σηματάκια «Turbo 50» σε μαρσπιέ, προσκέφαλα και κεντρική κονσόλα.
Στα μηχανικά μέρη δεν έχουμε αλλαγές. Ο 3.8 twinturbo εξακύλινδρος boxer εξακολουθεί να στέλνει 650 ίππους και 800 Nm στους τέσσερις τροχούς, εξασφαλίζοντας επιδόσεις που κάνουν την 959 να φουσκώνει τις τουρμπίνες της από περηφάνεια. Η 911 Turbo S έχει μετρηθεί μέχρι και στα 2,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, «ξυρίζοντας» τους πάντες στο 400άρι και ξεπερνώντας τα 330 χλμ./ώρα τελικής. Τιμή προς το παρόν ανακοινώνεται μόνο στην Αμερική και τοποθετείται στις 261.100 δολάρια (237.738 ευρώ), καθιστώντας την 50 Years ακριβότερη κατά 30.000 δολάρια (27.315 ευρώ) την Turbo S. Η παραγωγή, τέλος, θα περιοριστεί στις 1.974 μονάδες, ως φόρο τιμής στη χρονιά λανσαρίσματος της 930.