Η Porsche 959 αποτέλεσε μια προθήκη τεχνολογίας, ένα τετράτροχο τόσο μπροστά από την εποχή του τεχνολογικά ώστε οι υπόλοιποι κατασκευαστές το μελετούσαν. Εν έτει 1986 έφερε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με προγράμματα λειτουργίας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, ειδικά εξελιγμένες ζάντες μαγνησίου και το αμάξωμά της αποτελούσε προϊόν δουλειάς στην αεροδυναμική σήραγγα, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,31. Στο πίσω μέρος ο twinturbo εξακύλινδρος boxer των 2.8 λίτρων απέδιδε 450 ίππους και 500 Nm, μετατρέποντας την 959 στο ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών μέχρι τότε.
H 911 Turbo S αναγνωρίζει την ιστορική σημασία του πρώτου υπεραυτοκινήτου από το Τσουφενχάουζεν, με μια μοναδική να αποτίνει φόρο τιμής μέσω του χρώματος στο αμάξωμα. Η εν λόγω 992 φοράει το ειδικά εξελιγμένο χρώμα Chromaflair, που δημιουργήθηκε από το τμήμα Sonderwunsch και τον Guglielmo Miani, επικεφαλής της εταιρίας ένδυσης Larusmiani. Οι Ιταλοί πήραν ως έμπνευση από την απόχρωση μίας εκ των τεσσάρων ειδικά βαμμένων 959, που η Porsche έφτιαξε αποκλειστικά για έναν πελάτη της στα τέλη των 80’s.
Η ιδιαίτερη βαφή αποτελείται από 5 στρώσεις, με την τελευταία να είναι και αυτή που δίνει το χαρακτηριστικό φινίρισμα. Το Urban Bamboo, όπως ονομάζεται το χρώμα, αποτελεί έναν συνδυασμό ασημί-τιρκουάζ, αν και ακριβώς τις αποχρώσεις του δεν μπορείς να τις πετύχεις – ειδικά από τη στιγμή που η οπτική αλλάζει, αναλόγως του πώς χτυπάει ο ήλιος το κορμί της Γερμανίδας. Η μαύρη λωρίδα στο ύψος της γραμμής των παραθύρων πάντως, που διατρέχει το προφίλ, είναι πιο απλή – αλλά εξίσου ταιριαστή. Η Porsche προσφέρει άλλα τέσσερες Chromaflair επιλογές (Python Green, Magic Magenta, Shifting Carbon και Explosive Gold), όμως μόνο εδώ βάφονται στο χρώμα του αμαξώματος και οι ζάντες.
Στα μηχανικά μέρη δεν έχουμε αλλαγές. Ο 3.8 twinturbo εξακύλινδρος boxer εξακολουθεί να στέλνει 650 ίππους και 800 Nm στους τέσσερις τροχούς, εξασφαλίζοντας επιδόσεις που κάνουν την 959 να φουσκώνει τις τουρμπίνες της από περηφάνεια. Η 911 Turbo S έχει μετρηθεί μέχρι και στα 2,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, «ξυρίζοντας» τους πάντες στο 400άρι και ξεπερνώντας τα 330 χλμ./ώρα τελικής. Τιμή δεν ανακοινώνεται, αλλά σίγουρα πολλά παραπάνω ευρώ από την απλή 911 Turbo S.