Ένα Mazda MX-5 πρώτης γενιάς γλίτωσε από το «Καθαρτήριο» των σκραπ, χάρη στην αποφασιστικότητα και το μεράκι του ιδιοκτήτη του. Ένας κάτοχος που όχι μόνο δεν πτοήθηκε όταν το αυτοκίνητο καταστράφηκε στα τρακάρισμα, αλλά κατάφερε να το επαναφέρει μέσα σε μόλις 10 μέρες!
Η ιστορία του Mario Bustamante είναι από αυτές που σε εμπνέουν. Ήθελε από μικρός ένα Miata, δούλεψε, το αγόρασε και το χαιρόταν, μέχρι που ήρθε ένα τρακάρισμα να προκαλέσει μεγάλες ζημιές εμπρός-πίσω. Ο Bustamante δεν «λύγισε». Κατευθείαν άρχισε να ψάχνει ανταλλακτικά, μέχρι που βρήκε ένα «κουφάρι» έτοιμο για δουλειά. Το σκεπτικό απλό, αλλά ταυτόχρονα πολύ δύσκολο. Απλό γιατί τα δυο MX-5 θα χρησιμοποιούνταν, για να φτιαχτεί ένα καινούριο. Το δύσκολο; Διπλό: αφενός ο Bustamante δεν είχε χώρο να κάνει τις εργασίες, αφετέρου κι όταν τον βρήκε δεν είχε πάνω από 10 μέρες στη διάθεσή του! Σε δανεικό γκαράζ έγινε από «ρετάλι» αμαξάρα, και σχεδόν σε μια εβδομάδα.
Ο ιδιοκτήτης του δούλευε πάνω στο αυτοκίνητο μετά την κανονική του δουλειά, φτάνοντας σε σημείο να περνάει και τα μεσάνυχτα κάποιες φορές, ενώ την επόμενη μέρα έπρεπε να πάει στην εργασία του. Τελικά τα κατάφερε πανηγυρικά, βάζοντας και τους κόκκινους καθρέφτες για να ξεχωρίζει. Το κυριότερο, όμως, ήταν ότι δεν προέβη απλά στη σωτηρία, αλλά και στη βελτίωση του καμαριού του. Νέες αναρτήσεις, θολόμπαρες, μπάρες ψαλιδιών, αναβαθμισμένα φρένα και στο επίκεντρο όλων, ένας κομπρέσορας να «πουσάρει» τον 1.800άρη τετρακύλινδρο. Νούμερα ισχύος δεν έχουμε, αλλά δεν πολυ-ενδιαφέρουν κιόλας. Το σημαντικό είναι πως η αγάπη για το αυτοκίνητό σου, μπορεί να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο.