Ακούγεται ότι θα γίνει υβριδικό, περιστροφικό, κάποια στιγμή ηλεκτρικό. Προς το παρόν, όμως, το MX-5 συνεχίζει να τηρεί αμετάκλητα μια παράδοση 34 ετών, δεχόμενο διαρκώς τις απαραίτητες αναβαθμίσεις από τη Mazda για να μένει στην επικαιρότητα.
Εξωτερικά η εμφανέστερη διαφοροποίηση εντοπίζεται έμπροσθεν, όπου τα LED ημέρας αλλάζουν σχήμα και μετακομίζουν από το πάνω στο κάτω μέρος των προβολέων. Τα φωτιστικά σώματα έχουν και αυτά νέα, τρισδιάστατη αύρα, ενώ ο προφυλακτήρας ανασχεδιάζεται ελαφρά στο σχήμα των αεραγωγών. Το ραντάρ στη μάσκα υποδηλώνει την αναβάθμιση των συστημάτων ασφαλείας, ενώ τα νέα σχέδια για τις ζάντες και η προσθήκη του χρώματος Aero Gray Metallic ολοκληρώνουν το «μακιγιάρισμα» του αμαξώματος.
Για την καμπίνα έχουμε μεγαλύτερη οθόνη αφής 8,8 ιντσών, αυξημένες λειτουργίες συνδεσιμότητας και μπεζ Nappa δερμάτινα καθίσματα, με τα τελευταία να αποτελούν προνόμιο της ειδικής έκδοσης Mazda Roadster S Leather Package V Selection. Προνόμιο όχι μόνο του MX-5, αλλά όλων των Mazda παραγωγής, είναι η παρουσία του Amazon Alexa στις εφαρμογές του συστήματος πολυμέσων. Δεν συζητάμε για Android Auto και Appla CarPlay, που είναι επίσης στάνταρ.
Στο μέτωπο των μηχανικών μερών, λίγα και καλά πράγματα. Ο βασικός 1.500άρης Skyactiv-G αποκτά 2 άλογα επιπλέον, φτάνοντας συνολικά τα 134. Ο 2.0λιτρος Skyactiv-G παραμένει στα 184 άλογα, όπως και οι επιλογές στα συστήματα μετάδοσης: 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο ισάριθμων σχέσεων, με την κίνηση να καταλήγει φυσικά στους πίσω τροχούς. Εκεί όπου αναλαμβάνει το διαμοιρασμό της ισχύος ένα νέο μπλοκέ διαφορικό με ασύμμετρα γρανάζια, που βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι και τη σταθερότητα της ουράς. Αν ο οδηγός το θελήσει, βέβαια, το MX-5 θα μοιράσει θέαμα. Πλέον, όμως, τον βοηθά να γράψει και χρόνους, με το νέο πρόγραμμα Track του συστήματος ελέγχου ευστάθειας, που επεμβαίνει «τόσο-όσο». Παράλληλα η κρεμαγέρα είναι νέα, με εσωτερικά μέρη που μειώνουν τις τριβές, προσφέροντας ακόμα ταχύτερη απόκριση και καλύτερη αίσθηση.