Για τους φανατικούς φίλους της Ferrari, η 296 GTB έχει δυο πολύ σημαντικούς λόγους ώστε να είναι αντιπαθής: αφενός διαθέτει V6 κινητήρα, αφετέρου δεν είναι μόνος του. Μαζί με τον twinturbo βενζινοκινητήρα των 2.9 λίτρων υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 166 ίππων, που παρέχει δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα έως 25 χλμ. και ανεβάζει τη συνολική απόδοση του plug-in υβριδικού συνόλου στα 830 άλογα. Αυτό το τελευταίο φροντίζει να λειάνει τις εντυπώσεις, καθώς από πλευράς επιδόσεων δεν γίνεται να παραπονεθεί ούτε ο πιο ταγμένος tifoso.
Το πρώτο V6 δημιούργημα με το σήμα του «Cavallino Rampante» (μην ξεχνάμε την Dino των 60’s) και δεύτερο plug-in hybrid, μετά την SF90 Stradale, έχει στο κέντρο έναν 2.9 V6 twinturbo, που στροφάρει απροβλημάτιστα μέχρι τις 8.500 σ.α.λ. και παράγει 663 ίππους (στις 8.000 σ.α.λ.), μαζί με 740 Nm στις 3.250 σ.α.λ. Επειδή, όμως, ακόμα και η Ferrari πρέπει να πληροί τους κανονισμούς για το μέσο όρο εκπομπών ρύπων της γκάμας, παρέα στον βενζινοκινητήρα κάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 167 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 830 ίππους και οι επιδόσεις που χαρίζει είναι πέρα για πέρα αρμόζουσες για Ferrari: 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. και τελική 330 χλμ./ώρα.
Όπως θα δούμε στο video του Motorsport, η 296 GTB εκπληρώνει επάξια τις προσδοκίες που δημιουργεί η καταγωγή της. Εκτοξεύεται στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε περίπου 2,8 δλ., περνάει τα 200 χλμ./ώρα μετά από μόλις 7,2 δλ. σαν να μην υφίστανται και καλπάζει μέχρι τα 352 χλμ./ώρα. Προφανώς «κλέβει» αρκετά το κοντέρ, ενώ βοηθάει και η κατηφορική κλίση του οδοστρώματος στην επίτευξη τέτοιου νούμερο, αλλά δεν παύει να είναι επίδοση στα επίπεδα της SF90 Stradale.