Η Purosangue σχεδιάστηκε, εξελίχτηκε και λανσαρίστηκε με ένα μοντέλο στο στόχαστρο, αλλά και ως έμπνευση: τη Lamborghini Urus. Η συγκλονιστική επιτυχία του SUV από τους «αιώνιους» αντιπάλους, έκανε τη Ferrari να δώσει το οριστικό «ΟΚ» για το πρώτο μοντέλο του είδους στο Μαρανέλο. Μετά από την τεράστια εμπορική επιτυχία και των δύο, ήρθε επιτέλους η ώρα να λύσουν τις διαφορές τους στην ευθεία.
Urus και Purosangue απέχουν παρασάγγας σε τεχνοτροπία κίνησης, καθώς η μεν Lambo εξοπλίζεται με 4.0 V8 twinturbo και η δε Ferrari με ατμοσφαιρικό 6.5 V12. Οι δυο Ιταλίδες χωρίζονται από σημαντική απόσταση στην ιπποδύναμη (725 άλογα η «Καθαρόαιμη», 666 η Urus), ωστόσο ακόμα μεγαλύτερη είναι εκείνη στη ροπή. Το ζευγάρι υπερτροφοδοτών κάνει την τεράστια διαφορά υπέρ της Sant’Agata έναντι του Μαρανέλο, με 850 Nm αντί 716 Nm. Η Ferrari απαντά στη ζυγαριά, με 2.033 κιλά κόντρα σε 2.150, κάτι που την κάνει «επιστήμονα» στους συσχετισμούς των αριθμών: 2,8 κιλά ανά ίππο η Purosangue, 3,22 η Urus.
Θεωρητικά, όλα φαίνονται στο πλευρό του «Cavallino». Και περισσότερα άλογα έχει, και χαμηλότερο βάρος κουβαλάει, άσχετα που τα επίσημα νούμερα των δυο εταιριών δείχνουν ισοπαλία στο 0-100 χλμ./ώρα (3,3 δλ. αμφότερα). Στην τελική, πάντως, η Purosangue «καθαρίζει» (310 χλμ./ώρα αντί 306 χλμ./ώρα). Τι λένε όλα αυτά στην πράξη, από τη στιγμή που η μετάδοση είναι παρεμφερούς φιλοσοφίας (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, 8άρι αυτόματο κιβώτιο -κλασικό στην Urus, διπλού συμπλέκτη στη Ferrari-, launch control); Ότι δυο τουρμπίνες και η περίσσια ροπής μπορούν να φτιάξουν καταστάσεις.