Στις 24 Φεβρουαρίου 1983, η Peugeot έγραψε ιστορία με το λανσάρισμα του 205. Ένα αυτοκίνητο που εδραίωσε τη γαλλική φίρμα στη σύγχρονη εποχή, τόσο από άποψη εμπορικότητας και μάρκετινγκ, όσο και από εκείνη του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο μνημειώδης Γάλλος συμπλήρωσε φέτος 40 χρόνια ζωής και το γιόρτασε, μέσα από τις εκδηλώσεις της φίρμας από το Sochaux στο μουσείο της.
Η γαλλική εταιρία υποδέχθηκε το Le Club 205 και πάνω από 600 «λιονταράκια» στο μουσείο L’Aventure Peugeot, συνδυάζοντας τα γενέθλια του 205 με το λανσάρισμα του νέου E-208. Το αρχέγονο μοντέλο και ο υπερσύγχρονος, αμιγώς ηλεκτρικός απόγονος, σε μια εξόχως επιτυχημένη κληρονομιά που έχει δώσει στους δρόμους όλου του πλανήτη πάνω από 25 εκατομμύρια Peugeot της συγκεκριμένης κατηγορίας. Επιτυχία που ούτε ο ίδιος, ο δημιουργός του 205 δεν θα μπορούσε να είχε φανταστεί. Όταν ο Jean Boillot παρουσίαζε το πρώτο 205, πίσω στο 1983, λογικά δεν γύριζε στο μυαλό του η σκέψη για τόσες εκατομμύρια μονάδες, ούτε και ότι 40 χρόνια μετά το E-208 θα θα αποτελούσε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Δίπλα στον ιστορικό πρόγονο, το νέο ηλεκτρικό 208 εμφανίστηκε πιο γοητευτικό και ακαταμάχητο από ποτέ, παντρεύοντας την εντυπωσιακή σχεδίαση με υψηλότερη ισχύ και ακόμα καλύτερη απόδοση στον τομέα της αυτονομίας. Το νέο E-208 εφοδιάζεται με ισχυρότερο κινητήρα 156 ίππων και μεγαλύτερη μπαταρία 51 kWh, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία 400 χλμ. και φορτίζοντας από 20 στο 80% εντός 25 λεπτών. Μαζί με το EV σουπερμίνι της, η Peugeot παρουσίασε και τη στρατηγική για τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Μέχρι το 2030 το σύνολο των νέων Peugeot που θα πωλούνται στη Γηραιά Ήπειρο θα είναι 100% ηλεκτρικά, με το 2023 να σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο σε αυτό το σχέδιο, καθότι όλα τα μοντέλα της γκάμας διατίθενται πλέον σε εξηλεκτρισμένη μορφή (100% ηλεκτρικό, plug-in υβριδικό ή υβριδικό 48V).