Ο εκπρόσωπος της Renault στη δημοφιλέστερη κατηγορία των μικρών SUV, το Renault Captur, είναι ένα αυτοκίνητο με πολλά χαρίσματα και σε θέση να καλύψει πολλαπλές ανάγκες. Οι τιμές του στις αρχικές εκδόσεις είναι προσιτές, ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει με κόστος από 189 ευρώ το μήνα*. Ποσό που αφορά την έκδοση Captur Equilibre TCe 90 των 22.910 ευρώ, ωστόσο και στο πολύ συμφέρον 1.0 TCe 100 LPG των 23.810 ευρώ, η επιπλέον επιβάρυνση είναι πολύ μικρή.
Ξεκινώντας από τον εξοπλισμό της έκδοσης Equilibre, δεν υπάρχει καμία ουσιαστική έλλειψη, αφού διαθέτει τα εξής: 6 αερόσακους • Αυτόματο φρενάρισμα • Υποβοήθηση διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας • Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας • Infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες • Air Condition • Ζάντες 17 ιντσών Flex wheels.
Εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα και ευρυχωρία
Σημαντικό πλεονέκτημα του Renault Captur είναι και οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του, οι οποίοι βρίσκονται στην κορυφή των μικρών SUV. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας παρέχει πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι και μπορεί εύκολα να φιλοξενήσει πιο ψηλά άτομα. Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 422 λίτρα και μεγαλώνει στα 536 λίτρα με τη μετακίνηση του πίσω συρόμενου καθίσματος. Στα θετικά γνωρίσματα του Renault Captur, ανήκει και η πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Το μαλακό πλαστικό σε ολόκληρο το ταμπλό, την κονσόλα και στις εμπρός πόρτες, μαζί με τα νίκελ διακοσμητικά και το προσεγμένο φινίρισμα, είναι επιπέδου μικρομεσαίων αυτοκινήτων.
1.000άρης turbo κινητήρας με ή χωρίς LPG
Το γνωστό 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο 1.0 TCe που τοποθετείται στο Renault Captur προσφέρεται ως αμιγώς βενζίνης και με κιτ LPG (διπλού καυσίμου βενζίνη/υγραέριο). Στην πρώτη περίπτωση αποδίδει 91 ίππους και 160 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 14 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 168 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,8 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ.
Στο Captur 1.0 TCe LPG, η ισχύς με τη χρήση του υγραερίου ανεβαίνει στους 100 ίππους και στα 170 Nm ροπής. Εύλογα οι επιδόσεις είναι ελαφρώς καλύτερες, με 0-100 χλμ./ώρα σε 13 δευτερόλεπτα και τελική 173 χλμ./ώρα. Η Renault ανακοινώνει κατανάλωση 5,9 λτ./100 με τη βενζίνη και 7,6 λτ./100 χλμ. με το LPG, με CO2 134/119 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Στη δοκιμή η μεικτή κατανάλωση βενζίνης έφτασε τα 6,5 λτ./100 χλμ. και του υγραερίου τα 8,5 λτ./100 χλμ. Σαφώς με το LPG το κόστος των μετακινήσεων είναι σημαντικά χαμηλότερο, αφού κυμαίνεται στα 7 ευρώ/100 χλμ. (με μέση τιμή LPG 0,813 ευρώ/λτ.). Το LPG αποθηκεύεται σε μια δεξαμενή 40 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, ενώ για τη βενζίνη υπάρχει άλλο ρεζερβουάρ 48 λίτρων.
Ανεξάρτητα αν επιλέξει κανείς το Renault Captur με υγραέριο ή χωρίς, θα το ευχαριστηθεί και για άλλους λόγους στην οδήγηση. Καταρχήν εξασφαλίζει ξεκούραστες διαδρομές, τόσο εντός πόλης όσο και σε συνθήκες ταξιδιού. Οι αναρτήσεις λειτουργούν αποτελεσματικά, αφού πέρα του ότι συμβάλλουν στην ποιοτική κύλιση, περιορίζουν σε λογικά πλαίσια τις κλίσεις στις στροφές. Στα συν και τα 210 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος που δίνουν τη δυνατότητα στο Captur να πατήσει και εκτός των ασφαλτοστρωμένων δρόμων.