Τα αυτοκίνητα της Maybach μπορεί να λογίζονται ως συνώνυμα της χλιδής, όμως με τους κινητήρες που διαθέτουν άνετα βελτιώνονται στο υψηλότερο επίπεδο. Για αυτό υπάρχουν εταιρίες όπως η Mansory, για αυτό βλέπουμε δημιουργίες σαν αυτή τη GLS.
Ως είθισται με τις προτάσεις του Γερμανού βελτιωτή, το αμάξωμα πλέον φέρει αρκετά εξαρτήματα από ανθρακονήματα και απέχει σημαντικά από τα εργοστασιακά στάνταρ. Σε σχέση με άλλα Mansory, βέβαια, η GLS την έχει γλιτώσει σε μεγάλο βαθμό. Το bull bar μπροστά είναι αμφιβόλου αισθητικής, αλλά αεροτομές και ακραία αεροδυναμικά βοηθήματα απουσιάζουν. Υπάρχουν splitter, ποδιές, spoiler, διαχύτης και φουσκώματα στα φτερά (όλα από ανθρακονήματα), όμως για τα δεδομένα της Mansory οι παρεμβάσεις χαρακτηρίζονται συγκρατημένες. Καλαίσθητες και οι 24άρες ζάντες, που ολοκληρώνουν το οπτικό πακέτο.
Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν έχουμε, όμως οι Γερμανοί αναφέρουν πως οι δερμάτινες επενδύσεις καλύπτουν τα πάντα και συνδυάζονται με ανθρακονημάτινα φιλέτα στο ταμπλό, τους αεραγωγούς, την κεντρική κονσόλα, τις πόρτες και το τιμόνι.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε μεγαλύτερες τουρμπίνες και νέα ECU-εξάτμιση στον 4.0 V8 twinturbo, εκτινάσσοντας την απόδοση στα 820 άλογα και τα 980 Nm (από 558 ίππους και 730 Nm της εργοστασιακής Maybach GLS). Παρά τα σχεδόν 2.800 κιλά της, η GLS της Mansory επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,4 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 300 χλμ./ώρα, για την προστασία των ελαστικών.