Οι Aston Martin παραδοσιακά αποτελούν κομψοτεχνήματα, που συνδυάζουν elegant εμφάνιση, avant garde χαρακτήρα και κορυφαίου επιπέδου δυναμική. Όλα αυτά, βέβαια, πριν πέσουν στα χέρια της Mansory.
Ο γερμανικός οίκος βελτίωσης είναι διαβόητος για το γούστο του, που μετατρέπει σε αντικείμενο συζήτησης κάθε αυτοκίνητο που αποφασίσει να τροποποιήσει, αλλά για τους λάθος λόγους. Μια ματιά σε αυτή την DBX, αρκεί για να βάλει στο κλίμα και τους αμύητους. Το βρετανικό SUV εμφανίζεται «πνιγμένο» στις αεροτομές και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, θυμίζοντας περισσότερο αυτοκίνητο που ξεπήδησε από κάποιο παλιότερο Need For Speed, παρά Aston Martin. Το αμάξωμα είναι φουσκωμένο και οι ζάντες φτάνουν τις 24 ίντσες, ενώ η χαμηλωμένη ανάρτηση φροντίζει να εκμηδενίσει τις όποιες εκτός δρόμου δυνατότητες είχαν απομείνει. Highlight, φυσικά, δεν είναι άλλο από τα διπλά spoiler πίσω, συνοδευόμενα από έναν εξίσου κραυγαλέο διαχύτη και διπλές απολήξεις για την εξάτμιση, στο κέντρο.
Εντός της μεταλλαγμένης DBX, το μοτίβο της υπερβολής συνεχίζεται. Λαχανί απόχρωση σε καθίσματα, ραφές, τιμόνι, ταμπλό και υποβραχιόνιο, για να είναι ασορτί με τις δαγκάνες των φρένων. Το δέρμα και τα ανθρακονήματα εννοείται καλύπτουν κάθε σπιθαμή της καμπίνας, όμως ο χρωματικός συνδυασμός αναμφισβήτητα «βγάζει μάτι».
Κάτω από το φεστιβάλ «κιτς», οι Γερμανοί επιφυλάσσουν ιδιαίτερα ευχάριστες εκπλήξεις. Ο 4.0 V8 twinturbo της Mercedes-AMG διαθέτει μεγαλύτερες τουρμπίνες και αναβαθμισμένο δίδυμο ECU-συστήματος εξαγωγής, φτάνοντας στα 800 άλογα και 1.000 Nm (από 550 ίππους και 700 Nm του εργοστασίου)! Κατά συνέπεια, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα κατεβαίνει στα 3,8 δλ. (από 4,5 δλ.) και η τελική εκτινάσσεται στα 325 χλμ./ώρα (από 291 χλμ./ώρα).