Τα υβριδικά αυτοκίνητα από εκεί που ήταν ελάχιστα πριν λίγα χρόνια, πλέον έχουν πληθύνει σε τεράστιο βαθμό, καλύπτοντας κάθε κατηγορία και οικονομική δυνατότητα. Στη βάση συναντάμε τα μίνι υβριδικά, όπως είναι και το νέο Fiat 500 Hybrid. Ένα μοντέλο που τόσο έχει αγαπηθεί από το κοινό όλα αυτά τα χρόνια, χάρη κυρίως στον παιχνιδιάρικο και ρετρό σχεδιασμό του μέσα – έξω.
Παράλληλα, είναι οικονομικό ως προς τη χρήση αλλά και την απόκτησή του. H αρχική έκδοση Cult κοστίζει από 15.077 ευρώ, το Club από 15.577 ευρώ, το Dolcevita από 16.177 ευρώ και το (RED) από 17.177 ευρώ (όλες οι τιμές είναι με τρέχουσες εκπτώσεις). Εκτός από το hatchback, υπάρχει και το Cabrio, με τιμή από 17.877 ευρώ.
Όσον αφορά στο βασικό του εξοπλισμό, το 500 Cult διαθέτει 7 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, air condition και ηχοσύστημα U-Connect με ψηφιακή οθόνη. Το Club θα ικανοποιήσει περισσότερους, αφού επιπλέον εξοπλίζεται με οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρα βροχής, προβολείς ομίχλης, cruise control και στιλιζαρισμένες ζάντες 15 ιντσών. To Dolcevita ενσωματώνει ακόμα ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, γυάλινη πανοραμική οροφή και επιπλέον διακοσμητικά, όπως και το κόκκινο (RED).
Το γεμάτο καμπύλες μίνι Fiat των μόλις 3.571 χλστ. μήκους κινείται από το 1.000άρι 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ, απόδοσης 70 ίππων και 92 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο κερδίζει αρχικά τις εντυπώσεις με την απουσία ενοχλητικών θορύβων και δονήσεων, ενώ συνδυάζεται με ένα πολύ καλό σε αίσθηση 6τάχυτο επιλογέα. Το ήπιο υβριδικό σύστημα βελτιώνει την ελαστικότητα και συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης (6,5 λτ./100 χλμ. στη δοκιμή) και των εκπομπών CO2 των 105 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο). Ταυτόχρονα εξασφαλίζει καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13,8 δλ.) και κρατάει σβέλτους ρυθμούς και στους αυτοκινητόδρομους. Επιπλέον, ο οδηγός του θα εκτιμήσει δεόντως την άριστη ευελιξία, χωρίς να νιώθει ανασφάλεια σε πιο γρήγορες ταχύτητες.
Το χαριτωμένο ύφος του 500 συνεχίζεται και στην καμπίνα, όπου κυριαρχούν τα καμπύλα σχήματα. Η ποιότητά του είναι αρκετά προσεγμένη για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ ο διάκοσμος είναι ευχάριστος και πολύ νεανικός. Σημείο αναφοράς αποτελεί και ψηλά τοποθετημένος λεβιές ταχυτήτων, ο οποίος διευκολύνει στη χρήση, αν και η φαρδιά κονσόλα πιθανώς να στριμώξει τους πιο ψηλούς και εύσωμους. Άλλωστε το «500αράκι» προορίζεται κυρίως για δύο ενήλικους επιβάτες, μιας και οι πίσω θέσεις είναι για παιδιά. Τέλος, τα 185 λίτρα του πορτ μπαγκάζ επαρκούν για τις καθημερινές ανάγκες, αλλά είναι λίγα για τυχόν «αποδράσεις».