Η παραγωγή της Bugatti Divo ολοκληρώθηκε και το «κλείσιμο» είχε έντονη αύρα από Subaru Impreza, ελέω χρωματικών επιλογών του ιδιοκτήτη!
Η σκληροπυρηνική και πιο «πισταδόρικη» εκδοχή της Chiron ξεχωρίζει χάρις στους τεράστιους αεραγωγούς, που αναλαμβάνουν την ψύξη φρένων και ψυγείων, για την το έντονα ανάγλυφο καπό, τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα και το αεροδυναμικό πακέτο, στο οποίο δεσπόζει η «απλώστρα» πίσω. Εκτός από μεγαλύτερη κάθετη δύναμη (+90 κιλά συγκριτικά με τη Chiron), η Divo χαρακτηρίζεται και από το χαμηλότερο βάρος (-35 κιλά). Ανάρτηση και πλαίσιο έχουν επίσης δεχθεί βελτιώσεις, προκειμένου να φέρουν πιο κοντά το γαλλογερμανικό hypercar στις απαιτήσεις που έχει μια πίστα.
Ο 8.0 W16 κινητήρας με τα τέσσερα τούρμπο παραμένει ίδιος, παράγοντας 1.500 ίππους στις 6.700 σ.α.λ. και 1.600 Nm στις 2.000 – 6.000 σ.α.λ., πάντα σε συνεργασία με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης. Λόγω χαμηλότερου βάρους και διαφορετικού setup, η Divo επιταχύνει ένα δέκατο ταχύτερα στο 0-100 χλμ./ώρα (2,4 αντί 2,5 δλ.), όμως η προσήλωση στην παραγωγή κάθετης δύναμης μειώνει την τελική ταχύτητα κατά 40 χλμ./ώρα (380 αντί 420 χλμ./ώρα, στα οποία μάλιστα η Chiron περιορίζεται ηλεκτρονικά). Μικρό το κακό όμως, όταν έχουμε να κάνουμε με την πιο «κακιά» και σπάνια αδερφή της Chiron.
Η τελευταία από τις μόλις 40 που κατασκευάστηκαν βάφτηκε στο χρώμα Bugatti EB 110 LM Blue, αποτίνοντας φόρο τιμής στο τελευταίο αγωνιστικό της εταιρίας που συμμετείχε στις 24 Ώρες του Le Mans. Στο αμάξωμα συναντάμε επίσης γυμνό και βαμμένο ανθρακόνημα (Blue Carbon), όμως την παράσταση κλέβει ο συνδυασμός του με τις χρυσαφί ζάντες. Ένας συνδυασμός που, σύμφωνα με τον κάτοχο του αυτοκινήτου, απορρέει από την κλασική εικόνα των Subaru Impreza STI και WRC! Στο εσωτερικό η επέλαση του μπλε συνεχίζεται, με τις αποχρώσεις French Racing Blue και Deep Blue να «παντρεύονται» με επενδύσεις ανθρακονημάτων και αλουμινίου.
Όταν παρουσιάστηκε, το 2018, η Divo ήταν το ακριβότερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών, με αρχική τιμή 5,9 εκατ. ευρώ. Αργότερα ξεπεράστηκε από τις όμορες Centodieci (8 εκατ. ευρώ) και La Voiture Noire (11 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ).