Τα pickup οχήματα ή αγροτικά όπως συνήθως λέγονται στη χώρα μας, έχουν και αυτά βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό σε τεχνολογία, εξοπλισμό και ανέσεις, ενώ δεν έχουν να ζηλέψουν πολλά από τα επιβατικά αυτοκίνητα. Δεν παύει όμως να είναι ελαφρά ημιφορτηγά, με πλαίσια τύπου σκάλας, καρότσα και με άκαμπτους πίσω άξονες με φύλλα σούστας (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων).
Δείτε ακόμα: Σκοτώστρα το Toyota RAV4 PHEV στον «τάρανδο»
Σημαντική εξέλιξη στα pickup έχει γίνει και στον τομέα της ασφάλειας σε ενδεχόμενο σύγκρουσης, αφού τα περισσότερα γνωστά μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη διαθέτουν αερόσακους για όλους τους επιβάτες, ενισχυμένα πλαίσια και όλα τα γνωστά στοιχεία στον εξοπλισμό τους. Ωστόσο, σε κάποια κράτη ακόμα πωλούνται αυτοκίνητα χωρίς ούτε καν αερόσακο οδηγού, όπως είναι στη Νότια Αφρική. Συγκεκριμένα το κινεζικό pickup Great Wall Steed 5 στη βασική του έκδοση δεν περιλαμβάνει κανένα απολύτως στοιχειώδες στοιχείο ασφαλείας, όπως είναι αερόσακο οδηγού, αλλά και ABS!
Δεν φτάνει όμως αυτό, αφού ούτε το πλαίσιό του έχει την απαραίτητη αντοχή, με αποτέλεσμα στη μετωπική σύγκρουση με την ταχύτητα των 64 χλμ./ώρα να καταρρεύσει. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Global NCAP, η καμπίνα παραμορφώθηκε πολύ περιορίζοντας το χώρο για τα πόδια, ενώ το κεφάλι χτύπησε με μεγάλη σφοδρότητα στο τιμόνι, που μετακινήθηκε προς τον οδηγό. Ακόμα και αερόσακο να είχε δεν θα μπορούσε να αποτρέψει σοβαρούς τραυματισμούς στο κεφάλι του οδηγού, ο οποίος το πιθανότερο είναι να μην έβγαινε ζωντανός σε μια αντίστοιχη πραγματική σύγκρουση.
Δείτε ακόμα: Τα 10 πιο γερά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
Παρακολουθείστε παρακάτω το βίντεο από το crash test: