Όλα τα μικρομεσαία μοντέλα της Mercedes-Benz (πλην των SUV), όπως είναι η A-Class, η B-Class και η CLA, διατίθεται στις βασικές τους ντίζελ εκδόσεις με τον 1.500άρη των 109 και 116 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο προέρχεται από την Renault και διακρίνεται για την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία, τα αυξημένα αποθέματα ροπής και τη χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mercedes-Benz CLA Coupe 180 d 7G-DCT
To 4κύλινδρο, 8βάλβιδο μηχανικό αυτό σύνολο των 1.461 κ.εκ. της γαλλικής μάρκας (Blue dCi), σε λίγο καιρό θα «σβήσει» από την γκάμα των μοντέλων της Mercedes. Σύμφωνα με αναφορές από την Στουτγκάρδη, λέγεται ότι ο εν λόγω ντίζελ κινητήρας θα αντικατασταθεί από έναν 2.0 λτ. που θα εξελιχθεί από την ίδια τη Mercedes-Benz. Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας μικρός ντίζελ αντικαθίστανται από ένα μεγαλύτερο, όπως έχει κάνει και ο όμιλος VW με τον 1.6 TDI, τον οποίο έχει σταματήσει από νέα της μοντέλα και τοποθετεί τον πιο εξελιγμένο 2.0 TDI (π.χ. στα μοντέλα Golf, Leon και Octavia).
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1.951 κ.εκ. ήδη τοποθετείται στη νέα γενιά της Mercedes GLA και στην GLB. Η βασική έκδοση αποδίδει 116 ίππους (όπως ο 1.500άρης), αλλά με περισσότερη ροπή (280 Nm έναντι 260 Nm) και με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων (αντί 7 ταχυτήτων). Επίσης, διατίθεται και σε άλλες εκδόσεις ισχύος με 150 και 190 ίππους, καθώς και με τετρακίνηση.
Δείτε ακόμα: Ευφυής αποδοτικότητα με Mercedes-Benz EQ Power
Οι Mercedes-Benz A-Class, η B-Class και η CLA με το νέο αυτό κινητήρα πετρελαίου αναμένεται να λανσαριστούν από το νέο έτος. Από τη συνεργασία με την Renault, θα παραμείνει το αποδοτικό μηχανικό σύνολο 1.3 TCe, το οποίο προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος και σε πολλά μοντέλα αμφοτέρων των εταιρειών.