Η Peugeot συμμετέχει δυναμικά στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, η οποία θα έχει ανοιχτές τις πύλες της από τις 26 Σεπτεμβρίου έως και τις 5 Οκτωβρίου 2020. Εκεί, η Peugeot αποκαλύπτει το νέο 508 L «2021», συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης Performance 400 THP με τον ξεχωριστό της σχεδιασμό. Η μάρκα παρουσιάζει επίσης και μοντέλα από την εξηλεκτρισμένη γκάμα της: το SUV e-2008, το SUV 4008 PHEV με κίνηση στους 4 τροχούς, καθώς επίσης και το 508 L PHEV σεντάν. Αυτή η πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα τοποθετεί εκ νέου την μάρκα στην Κίνα.
Δείτε ακόμα: Νέο σπορ 508 Peugeot Sport Engineered 360 PS
Το νέο Peugeot 508 L «2021», το οποίο αποκαλύφθηκε στο κοινό στο σαλόνι αυτοκινήτου του Πεκίνου και έκανε την πρώτη του εμφάνιση στις 22 Σεπτεμβρίου στην Κίνα, έχει διατηρήσει τον αιχμηρό σχεδιασμό του 508 L, με το i-Cockpit να τονίζει τα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Διαθέτει, επίσης, το σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα «PM2.5» στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Η έκδοση Performance 400 THP απογείωσε τη γκάμα Peugeot 508 L «2021». Το μαύρο γυαλιστερό περίγραμμα της μάσκας, οι δίχρωμοι τροχοί 18 ιντσών, η οροφή και οι καθρέφτες μαύρου χρώματος ενισχύουν το δυναμισμό και την κομψότητα του αυτοκινήτου. Το πολυτελές εσωτερικό διαθέτει κόκκινα δερμάτινα καθίσματα και μια μαύρη επένδυση οροφής. Η έκδοση είναι εξοπλισμένη με το σύστημα ενδοεπικοινωνίας οχημάτων Telematic 4G.
Δείτε ακόμα: Peugeot 2008 1.2 130 PS Vs VW Τ-ROC 1.0 TSI 115 PS
Η γκάμα 508 L «2021» έχει τρεις επιλογές κινητήρων, όλες σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο: 360 THP με κινητήρα βενζίνης 1.6Τ ισχύος 170 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 250 Nm στις 1.750-4.500 σ.α.λ., σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (της Aisin) και 400 THP με μηχανικό σύνολο 1.8Τ απόδοσης 211 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 300 Nm στις 1.900-4.500 σ.α.λ., με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων της Aisin. Επίσης, ένα Plug In Hybrid θα ξεκινήσει στο τέλος του 2020. Οι τιμές των εκδόσεων 360 THP και 400 THP ξεκινούν στην Κίνα από 159.700 και 189.700 γουάν αντίστοιχα (σημερινή ισοτιμία 20.010 και 23.768 ευρώ αντίστοιχα).
Παράλληλα, η Peugeot προβάλλει πολλά από τα εξηλεκτρισμένα της μοντέλα στο Πεκίνο. Από το 2020, όλα τα νέα μοντέλα Peugeot που ξεκίνησαν να παράγονται στην Κίνα βασίζονται σε πολυενεργειακές πλατφόρμες. Αυτή η στρατηγική παρέχει στους πελάτες της γαλλικής μάρκας την ελευθερία να επιλέγουν ανάμεσα σε ηλεκτροκινητήρες ή κινητήρες εσωτερικής καύσεως.
Δείτε ακόμα: Peugeot 208 1.2T EAT8 vs VW Polo 1.0 TSI DSG
Τα νέα SUV Peugeot e-2008 και 2008 βασίζονται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) και διαθέτουν 100% ηλεκτρικό κινητήρα ή βενζινοκινητήρα αντίστοιχα. Κυκλοφόρησαν το Μάιο του 2020 στην Κίνα και παρουσιάστηκαν στο Guangzhou το Νοέμβριο του 2019.
Το νέο SUV Peugeot 4008 PHEV, που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2020 στην Κίνα, διαθέτει έναν επαναφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα που συνδυάζει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και έναν κινητήρα βενζίνης. Η κίνηση στους 4 τροχούς το καθιστά ιδανικό για ιδιαίτερες συνθήκες. Βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 (Efficient modular Platform) και μπορεί επίσης να συνδυαστεί με βενζινοκινητήρες.
Το σεντάν Peugeot 508 L «2021» βασίζεται επίσης στην πλατφόρμα EMP2 (Efficient modular Platform), διαθέτει έναν επαναφορτιζόμενο υβριδικό κινητήρα και θα λανσαριστεί στο τέλος του 2020.