Η Mercedes παρουσίασε στην Κίνα τη νέα βασική έκδοση της CLS, που εφοδιάζεται με 1.500άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt.
Η CLS 260 εφοδιάζεται με το -γνωστό από τις δικές μας C200 και C200 Estate- τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκίνητο σύνολο των 1.497 κ.εκ., που συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό κύκλωμα 48V – προϊόν συνεργασίας μεταξύ Mercedes και Bosch. Mercedes-Benz. Το σύστημα ονομάζεται EQ Boost και συνδράμει 13,6 ίππους και 160 Nm ροπής, όποτε ο οδηγός πατήσει τέρμα το γκάζι. Η απόδοση του βενζινοκινητήρα είναι 184 ίπποι και 280 Nm, χαρίζοντας στη μικρότερη διαθέσιμη CLS παγκοσμίως επιτάχυνση 8,7 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική 230 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Mercedes A 160 1.33 λτ. 109 PS
Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως με τον ίδιο κινητήρα διατίθεται στην Κίνα και η E-Class. Ο λόγος είναι φορολογικός, καθώς τα μοντέλα με κυβισμό κάτω των 1.5 λίτρων χαίρουν ευνοϊκής μεταχείρισης – ή για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν επιβαρύνονται τόσο όσο τα μεγαλύτερου κυβισμού. Στην τιμή, πάντως, δεν μπορούμε να πούμε πως αποτυπώνεται κάτι τέτοιο.
Διαβάστε επίσης: Απολυτήριο για τις θρυλικές Mercedes του Στρατού!
Στη Γερμανία, η φθηνότερη CLS είναι η 220d με τον 2λιτρο ντίζελ των 194 ίππων και κοστολογείται στις 57.792 ευρώ (εδώ κάνει 82.450, για να καταλάβουμε την διαφορά στα μεγέθη). Στη χώρα μας, η πιο προσιτή έκδοση είναι η CLS 350 με το ίδιο ήπιο υβριδικό σύστημα, αλλά στον 2λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 299 ίππων. Η τιμή της: 78.250 ευρώ. Πόσο κάνει η 1.500άρα στην Κίνα; 576.800 γουάν, ή 75.165 ευρώ! Σχεδόν 20.000 πάνω από την ντίζελ των Γερμανών και μόλις 3.000 ευρώ λιγότερα, συγκριτικά με την κατά πολύ ισχυρότερη δική μας.