Η Mercedes δεν κρύβει λόγια για το μεγαλύτερο SUV της, δηλώνοντας υπερήφανα πως αποτελεί την επιτομή της πολυτέλειας και της τεχνολογίας – η ακριβής περιγραφή της S-Class, δηλαδή, με την οποία η νέα GLS ταυτίζεται.
Το «θωρηκτό» από την Στουτγκάρδη είναι μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση συγκριτικά με τον προκάτοχο, φτάνοντας τα 5.207 χλστ. μήκους (+77 χλστ.), τα 1.956 χλστ. πλάτους (+22 χλστ.) και τα 3.135 χλστ. μεταξονίου (+60 χλστ.), με τον χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 2.400 λίτρα μετά την αναδίπλωση των δύο πίσω σειρών καθισμάτων, μιας και το μοντέλο προσφέρεται και ως 7θέσιο. Ενδεικτικό της ευρυχωρίας στο εσωτερικό της GLS είναι το γεγονός πως στην τρίτη σειρά καθισμάτων, χωράνε άνετα 2 ενήλικες με ύψος 1,94 μέτρα!
Δείτε ακόμα: Νέο SUV Mercedes GLB με 7 θέσεις
Το εσωτερικό είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό της νέας GLE, έχοντας το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX με οθόνη αφής 12,3 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων ίδιου μεγέθους. Οι επιβάτες της μεσαίας σειράς έχουν στην διάθεσή τους 2 οθόνες 11,6 ιντσών, ενσωματωμένες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ενώ υπάρχει και Android tablet στο υποβραχιόνιο του μεσαίου καθίσματος για τον έλεγχο του MBUX. Επίσης συναντάμε LED κρυφό φωτισμό, επαγωγικό ασύρματο φορτιστή smartphones, δερμάτινες και ξύλινες επενδύσεις, head-up display και χρήση μπόλικου αλουμινίου.
Κάτω από το κυριαρχικό αμάξωμα συναντάμε πληθώρα τεχνολογιών, με κυριότερη την παρουσία του ήπιου υβριδικού συστήματος των 48 Volt EQ Boost. H τεχνολογία του ηλεκτρικού τούρμπο αποτελείται από ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ μεταξύ θερμικού κινητήρα και κιβωτίου. Το EQ Boost αναλαμβάνει να εξαλείψει το turbo lag, συνδράμοντας μέχρι 250 Nm ροπής στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Στην κορυφαία GLS 580 4MATIC ο 4λιτρος V8 twinturbo αποδίδει 489 ίππους και 700 Nm ροπής, με μέση τιμή κατανάλωσης στα 9,8 λίτρα/100 χλμ. Το έτερο μοτέρ με EQ Boost, ο 3λιτρος twinturbo 6κύλινδρος εν σειρά, αποδίδει 367 άλογα και 500 Nm ροπής.
Στην πετρελαιοκίνητη πλευρά, οι επιλογές είναι οι εξής μία: ο 3λιτρος twinturbo 6κύλινδρος εν σειρά. Στην GLS 350 d αποδίδει 286 ίππους και 600 Nm ροπής, με κατανάλωση 7,6 λίτρα/100 χλμ., ενώ η GLS 400 d ανεβαίνει στους 330 ίππους και 700 Nm ροπής με την κατανάλωση να βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με την μικρότερη έκδοση. Όλα τα κινητήρια σύνολα (βενζίνης και ντίζελ) συνδυάζονται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.
Διαβάστε επίσης: Κτήνος Mercedes G-Class Brabus 850 Biturbo!
Μεγάλο ρόλο στις χαμηλές τιμές κατανάλωσης παίζει η αεροδυναμική, η οποία χαρακτηρίζεται από τον εξαιρετικό -για την κατηγορία- συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,32 (0,35 η προηγούμενη GLS).
Τις κινήσεις του αμαξώματος αναλαμβάνει να ελέγξει το προηγμένο σύστημα αερανάρτησης AIRMATIC, που συνδυάζεται με το E-Active Body Control και ρυθμίζει τις παραμέτρους του κάθε τροχού ξεχωριστά.