Η Mercedes-Benz S-Class αποκτά για πρώτη φορά κινητήρα με λιγότερο από 6 κυλίνδρους και πολλά κυβικά, χωρίς όμως και πάλι να στερείται ισχύος. Το αντίθετο μάλλον θα λέγαμε. Η νέα βασική έκδοση S 320 L έκανε πρεμιέρα στην Κίνα και κάτω από το μακρύ εμπρός καπό της φιλοξενείται ένας κινητήρας βενζίνης 2.0 λτ. (1.991 κ.εκ.).
Διαβάστε και αυτό: Κινέζικο αντίγραφο Mercedes SUV με 8.800 ευρώ
Το μηχανικό αυτό σύνολο με τα διπλά τούρμπο αποδίδει 299 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής μεταξύ 3.000 – 4.000 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic και με το ήπιο υβριδικό σύστημα EQ-Boost. Αυτό δίνει επιπλέον 14 ίππους και 150 Nm ροπής και αποτελείται από ένα ιμάντα κίνησης, μια γεννήτρια και τροφοδοτείται από ένα ξεχωριστό ηλεκτρικό δίκτυο 48 V, που μπορεί να αυξήσει για μικρό χρονικό διάστημα την απόδοση, βοηθώντας στην εκκίνηση και στην επιτάχυνση. Το μεγάλο σεντάν των 5,3 μ. μήκους επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση είναι 6,7 λτ./100 χλμ.
Ο νέος αυτός κινητήρας αντικαθιστά το μοτέρ 3.0 λτ. V6 twin-turbo των 272 ίππων και 400 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. και την κατανάλωση των 8,1 λτ./100 χλμ. Η τιμή τη νέας 2λιτρης S 320 L ξεκινά στην Κίνα από τα 863.800 γουάν, τα οποία ισοδυναμούν με 108.090 ευρώ. Προς το παρόν παραμένει άγνωστο αν λανσαριστεί και σε άλλες χώρες το πλανήτη, εκτός της Κίνας.
Διαβάστε και αυτό: Ξεχασμένη Mercedes 190 σε τιμή… καινούριας!