Η Renault ξεκινά το λανσάρισμα της νέας κορυφαίας έκδοσης του μικρού της μοντέλου Clio R.S. 220 Trophy, το οποίο παρουσιάζει αρκετές διαφορές από το Clio R.S. 200. Ξεκινώντας από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.6 λτ., αποδίδει 20 παραπάνω ίππους και +20 Nm ροπής (με 4η και 5η ταχύτητα), εξασφαλίζοντας γρηγορότερη επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,1 δλ., ωστόσο στα 0-1.000 μ. η διαφορά ανοίγει στα 0,7 δλ. (βλ. τεχνικά χαρακτηριστικά παρακάτω). Η άνοδος της ισχύος επιτεύχθηκε μέσω την αύξησης της πίεσης του turboα πό τα 0,96 bar στα 1,03 bar.
Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων, το Clio R.S. 220 Trophy διαθέτει χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 20 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω, ενώ τα αμορτισέρ είναι πιο σφιχτά, καθώς και τα πίσω ελατήρια κατά 40%. Αλλαγές έχουν γίνει και στο τιμόνι, το οποίο είναι κατά 10% πιο άμεσο, ενώ για την πρόσφυση φροντίζουν οι 18 ιντσών ζάντες με ελαστικά 205/40 και το μπλοκέ διαφορικό.
To Clio R.S. 220 Trophy προσφέρεται με το αποκλειστικό ματ χρώμα Frost White και προαιρετικά με γυαλιστερή μαύρη οροφή και αεροτομή οροφής. Στην παλέτα των χρωμάτων του υπάρχουν ακόμα τα Glacier White, Deep Black, Flame Red και Liquid Yellow.
Στο εσωτερικό, μοναδικά στοιχεία αποτελούν το διάτρητο δερμάτινο τιμόνι και οι τύπου carbon επενδύσεις στους αεραγωγούς, στις χειρολαβές των θυρών και στη βάση του επιλογέα ταχυτήτων. Προαιρετικά διατίθενται εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα. Όσο για την τιμή του, στη Γαλλία ξεκινά από 28.900 ευρώ, ενώ στη Μ. Βρετανία λανσαρίστηκε πρόσφατα στις 21.780 στερλίνες (30.000 ευρώ).
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Έκδοση | R.S. 220 | R.S 200 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.618 | 1.618 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 4/16 |
Ταχύτητες | EDC 6 | EDC 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 220/6.050 | 200/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 280/2.000 | 260/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 6,6 | 6,7 |
0-400 μ. (δλ.) | 14,5 | 14,6 |
0-1.000 μ. (δλ.) | 26,4 | 27,1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 235 | 230 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,9 | 5,9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 135 | 133 |
Βάρος (κιλά) | 1.204 | 1.200 |