Η Porsche επεκτείνει και άλλο την γκάμα της 911 με την προσθήκη της ακόμα πιο εντυπωσιακής 911 GT3 RS, η οποία σύμφωνα με την φίρμα είναι ένα αυτοκίνητο με αγωνιστικές προδιαγραφές αλλά για καθημερινή χρήση. Εκτεταμένες τροποποιήσεις έχουν γίνει στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, στην αεροδυναμική και στη μείωση του βάρους για ακόμα πιο έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Η νέα 911 GT3 RS εφοδιάζεται με 6κύλινδρο 4.0 λίτρων κινητήρα απόδοσης 500 ίππων και 460 Nm ροπής, συνδυασμένο με ένα ειδικά εξελιγμένο κιβώτιο PDK. Το μηχανικό αυτό σύνολο το οποίο έχει μεγαλύτερο κυβισμό και υψηλότερη ισχύ από οποιοδήποτε άλλο ατμοσφαιρικό κινητήρα με άμεσο ψεκασμό στην οικογένεια της 911, επιταχύνει το supercar στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και στα 0-200 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση ανέρχεται στα 12,7 λτ./100 χλμ.
Για πρώτη φορά σε 911, η οροφή της 911 GT3 RS είναι κατασκευασμένη από μαγνήσιο, ενώ ανθρακόνημα έχει χρησιμοποιηθεί στον χώρο του κινητήρα και στο πορτ μπαγκάζ, όπως και άλλα ελαφριά υλικά, με αποτέλεσμα να ζυγίζει 10 κιλά λιγότερα από την Porsche 911 GT3. Πρόσθετα, η πολύ ελαφριά οροφή μειώνει το κέντρο βάρος προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς. Μεταξύ των κύριων εξωτερικών της γνωρισμάτων είναι η τεράστια πίσω αεροτομή και το εμπρός σπόιλερ.
Αναθεωρημένο είναι και το στήσιμο της ανάρτησης, με τα πλατύτερα μετατρόχια, τα πιο φαρδιά ελαστικά, την παθητική τετραδιεύθυνση και το πλήρως μεταβαλλόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.