Την επίσημη αποκάλυψη της νέας GT3 πραγματοποίησε η Porsche με το ντεμπούτο της να γίνεται στην Γενεύη. Όπως είδαμε και μέσω των πρώτων φωτογραφιών, η 911 GT3 είναι εντυπωσιακή εμφανισιακά και διακρίνεται για το έντονα μυώδες αμάξωμα με τις αεροδυναμικές λεπτομέρειες που αναδεικνύουν τον αγωνιστικό της χαρακτήρα. Η ξεχωριστή αεροτομή, το μπροστινό lip spoiler οι όμορφοι καθρέφτες και οι 20 ιντσών ζάντες με κεντρικό μπουλόνι στα πρότυπα των αγωνιστικών, αποτελούν τα πιο ιδιαίτερα στοιχεία αυτής της 911. Το μήκος της GT3 ανέρχεται στα 4.545 χλστ., το πλάτος στα 1.852 χλστ. και έχει ύψος 1.269 χλστ., είναι δηλαδή πιο μεγάλη σε μήκος και πιο κοντή από την 911 Carrera, με το μεταξόνιό της να φτάνει τα 2.457 χλστ. (7 χλστ. μεγαλύτερο από την Carrera).
Στο εσωτερικό της η σχεδίαση δεν ξεφεύγει από τα αυστηρά πλαίσια των Porsche με νέο στοιχείο την ευμεγέθη κεντρική κονσόλα. Στην 911 GT3 ευρεία χρήση αλκαντάρα και δέρματος τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα, ενώ τα πολύ όμορφα στάνταρ καθίσματα, μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα τύπου μπάκετ για ακόμα πιο απαιτητικούς.
H Porsche 911 GT3 εφοδιάζεται με τον 6κύλινδρο 3.8 λίτρων ατμοσφαιρικό και επίπεδο κινητήρα της εταιρείας ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 475 ίππους (από 400 στις εκδόσεις Carrera S) που αποδίδονται και υψηλότερα, στις 8.250 σ.α.λ. H ροπή αντίθετα των 440 Nm είναι ίδια με των Carrera S 911, όμως και εδώ αποδίδονται ψηλότερα, στις 6.250 σ.α.λ. Ο flat six κινητήρας εφοδιάζεται στάνταρ με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) που μεταφέρει την ισχύ και την ροπή στους πίσω κινητήριους άξονες, ενώ η κλιμάκωσή του είναι τέτοια ώστε να εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητες του μοτέρ για τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις. Αναφορικά με εκείνες, η τελική της 911 GT3 ανέρχεται στα 315 χλμ./ώρα και για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση χρειάζεται 3,5 δλ. (0,6 δλ. λιγότερα από την προηγούμενη GT3).
Η δυναμική οδική συμπεριφορά της 911 GT3 είναι αναμφίβολη, αφού ήδη τα καταφέρνει περίφημα στον τομέα η σειρά 991 γενικότερα. Πόσο μάλλον δε όταν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έρχεται να πάει ακόμα πιο πέρα τον όρο απόλαυση στην οδήγηση. Η πισωκίνητη GT3 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης στον κάθε ένα από τους πίσω τροχούς που τους επιτρέπει να βοηθούν στο στρίψιμο του αυτοκινήτου ανάλογα με την ταχύτητα, τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες και την θέση των εμπρός τροχών. Στην καθημερινότητα και σε συνθήκες παρκαρίσματος για παράδειγμα το σύστημα Rear-axle steering όπως ονομάζεται, στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα σε σχέση με τους εμπρός μειώνοντας έτσι τον κύκλο στροφής ενώ σε συνθήκες σπορ οδήγησης, οι πίσω τροχοί ακολουθούν την γωνία διεύθυνσης των εμπρός. Στην επίτευξη ενός απόλυτα οδηγοκεντρικού αυτοκινήτου όπως πρέπει να είναι μια 911, η Porsche εφοδιάζει το νέο της όπλο και με το Porsche Torque Vectoring Plus που στην ουσία είναι ένα πλήρως μεταβαλλόμενο ηλεκτρονικό διαφορικό. Οι 6πίστονες εμπρός και 4πίστονες πίσω δαγκάνες εγγυώνται την ακινητοποίηση ή επιβράδυνση του βάρους 1.430 κιλών του αμαξώματος με ασφάλεια, ενώ και εδώ για ακόμα πιο απαιτητικούς οδηγούς, η Porsche προσφέρει τα κεραμικά δισκόφρενα PCCB.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 3.799 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 6/24 |
Ιπποδύναμη (hp/σ.α.λ) | 475/8.250 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ) | 440/6.250 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 315 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,5 |
0-160 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,5 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 12,4 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 289 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 64 |
Βάρος (κιλά) | 1.430 |