Το νέο πολυαναμενόμενο νέο Honda Civic Type R παραγωγής παρουσιάστηκε επίσημα και εντυπωσιάζει τόσο με τη δυναμική του εμφάνιση όσο και με τις επιδόσεις και αποδόσεις του. Η Honda το αναφέρει ως «αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου», ενώ για πρώτη φορά εφοδιάζεται με τούρμπο κινητήρα, ωστόσο η κίνηση παραμένει στους εμπρός τροχούς.
Ο νέος 2.0 VTEC Turbo αποδίδει 310 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. (κόκκινα στις 7.000 σ.α.λ.) και 400 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας το «καυτό» μικρομεσαίο χάτσμπακ στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα και με κορυφαία στην κατηγορία τελική ταχύτητα των 270 χλμ./ώρα.
Εξωτερικά σχεδόν τα πάντα στο αμάξωμα του νέου Civic Type R είναι αλλαγμένα σε σχέση με τις νορμάλ εκδόσεις του μοντέλου, αφού εφοδιάζεται με πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων εμπρός, πίσω και στα πλαϊνά για καλύτερο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες που μπορεί εύκολα να αναπτύξει. Παράλληλα, οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί εξασφαλίζουν την απαραίτητη ψύξη στον κινητήρα και στα ισχυρά φρένα της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 350 χιλιοστών. Προσθήκες υπάρχουν και στα φτερά για να χωρέσουν οι 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου με τα -ειδικά σχεδιασμένα για το Civic Type R- ελαστικά 235/35.
Για τα δυναμικά του χαρακτηριστικά στο δρόμο, φροντίζουν μια σειρά από πρωτοποριακά συστήματα αναρτήσεων. Ένα νέο τεσσάρων σημείων σύστημα αμορτισέρ Adaptive Damper System, εξελίχθηκε ειδικά για το Civic Type R. Αυτό επιτρέπει συνεχή ανεξάρτητο έλεγχο του κάθε τροχού, για να παρέχει εξαιρετική απόδοση και κράτημα στο δρόμο, περιορίζοντας τη μεταφορά φορτίου στον τροχό κατά τη διάρκεια της απότομης επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης, διατηρώντας μια σταθερή, επίπεδη διαδρομή. Κάτι που ευνοεί με την σειρά του και τις καθημερινές μετακινήσεις προς όφελος της άνεσης.
Επιπλέον, ένα προηγμένο σύστημα ανάρτησης Διπλού Άξονα ΜακΦέρσον εμπρός βοηθά τη μείωση του «τραβήγματος» του τιμονιού κατά 50% σε σχέση με την στάνταρ ρύθμιση του Civic, ενισχύοντας την αίσθηση και ακρίβεια στους χειρισμούς. Ανανεωμένος και με αυξημένη κατά 180% στρεπτική ακαμψία είναι ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας. Τα συστήματα αυτά συμπληρώνονται από τη διπλή υποβοήθηση του τιμονιού Dual Pinion Electric Power Steering.
Πρεμιέρα στο νέο Civic Type R κάνει και το μπουτόν +R, με το πάτημα του οποίου αυξάνεται η απόκριση του κινητήρα, μειώνεται η υποβοήθηση του τιμονιού και σκληραίνει κατά 30% η ρύθμιση της ανάρτησης.
Η διάθεση του νέου κορυφαίου Civic θα ξεκινήσει στην Ευρώπη το ερχόμενο καλοκαίρι για να το κάνει ακόμα πιο καυτό!