Τον περασμένο Σεπτέμβριο η Hyundai αποκάλυψε τον Βενιαμίν της μεγάλης οικογένειας των SUV μοντέλων της, το ιδιαίτερα ενδιαφέρον Casper. Λίγες μέρες μετά ανακοινώθηκε η έναρξη των πωλήσεων του και μέσα σε μία μέρα η Hyundai δέχτηκε 19.000 παραγγελίες. Τον Οκτώβριο βρέθηκε στην 20η θέση των ταξινομήσεων στη Ν. Κορέα όπου και διατίθεται, ενώ τον περασμένο Νοέμβριο σκαρφάλωσε 9 ολόκληρες θέσεις και έφτασε στην 11η. Όπως φαίνεται θα βρεθεί ακόμα ψηλότερα και σίγουρα θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν το βλέπαμε κάποια στιγμή και στην Ευρώπη.
Το έντονα νεανικό Casper με το γεμάτο φουσκώματα αμάξωμα, τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα και τα LED φώτα εμπρός και πίσω, βασίζεται στην πλατφόρμα K1, δηλαδή σε αυτή που «πατάει» και το Hyundai i10. Ωστόσο, τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν καμία απολύτως σχεδιαστική ομοιότητα εξωτερικά και στο εσωτερικό. Η ονομασία του αμέσως θυμίζει σε όλους το ομώνυμο φαντασματάκι, όμως για το αυτοκίνητο προήλθε από μια χαρακτηριστική φιγούρα που γίνεται με το skateboard.
Το Casper έχει μήκος 3.595 χλστ. (3.670 χλστ. το i10), πλάτος 1.595 χλστ., ύψος 1.575 χλστ. και μεταξόνιο 2.400 χλστ. Για την κίνηση του μίνι διαστάσεων αμαξώματος φροντίζουν δύο κινητήρες. Πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη των 76 ίππων και 95 Nm ροπής και τον turbo 1.0 λτ. των 100 ίππων και 172 Nm ροπής. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 4 ταχυτήτων. Επίσης, ο οδηγός μέσω του στρογγυλού χειριστηρίου που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας, μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προφίλ Normal, Sport, Snow, Sand και Mud.
Η βασική έκδοση smart του Casper κοστίζει από 13.850.000 γουάν (σημερινή ισοτιμία 10.300 ευρώ), η μεσαία Modern ξεκινά από 15.900.000 γουάν (11.826 ευρώ) και η ακριβότερη Inspiration από 18.700.000 γουάν (13.908 ευρώ). Ο εξοπλισμός από το πιο οικονομικό μοντέλο περιλαμβάνει 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, air condition, ηχοσύστημα, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος κ.λπ.