Τόσο σημαντικό και πολυσυζητημένο μοντέλο σαν την Tonale, δεν υπήρχε περίπτωση να μην κινούσε το ενδιαφέρον ακόμα και πιλότων της F1. Μπορεί να μην είναι Giulia GTA ή Stelvio QV, όμως το νέο δίδυμο της Alfa Romeo Racing Team έσπευσαν να κάνουν τις βόλτες τους με το ολοκαίνουργιο C-SUV των Μιλανέζων.
Οι Valtteri Bottas και Guanyu Zhou θα βρίσκονται φέτος στο κόκπιτ της C42, αντικαθιστώντας τους Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi. Πριν αρχίσουν να μάχονται στις πίστες και εν μέσω δοκιμών εξέλιξης, οι δυο πιλότοι είπαν να χαλαρώσουν πίσω από το τιμόνι της Tonale. Της κορυφαίας της έκδοσης, για την ακρίβεια, η οποία σηματοδοτεί παράλληλα το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο στην ιστορία της Alfa Romeo. Και μπορεί να μην είναι QV, αλλά ουδείς μπορεί να επικαλεστεί έλλειμμα ισχύος.
Η Tonale PHEV συνδυάζει έναν 1.300άρη τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα, που κινεί τους εμπρός τροχούς, με έναν ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων στον πίσω άξονα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 275 ίππους και διοχετεύεται στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος Q4 και κλασικού 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το τρίπτυχο αυτό είναι ικανό να προσφέρει πολύ καλά νούμερα επιτάχυνσης, όπως εκφράζονται από τα μόλις 6,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα! Η μπαταρία των 15,5 kWh, εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 80 χλμ. σε αστικό κύκλο και άνω των 60 χλμ. σε μεικτό, χαρίζοντας το απαραίτητο πια «πράσινο» χρώμα στα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Ο πρώην πιλότος της Mercedes-AMG Petronas και ο πρώτος Κινέζος που θα αγωνιστεί στη Formula 1, είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν την Tonale PHEV στα πλαίσια της προετοιμασίας για την έναρξη της νέας σεζόν. Πρώτος αγώνας στις 20 Μαρτίου, στο Μπαχρέιν, με τους Ιταλούς να ευελπιστούν σε καλύτερα αποτελέσματα, ώστε το τέλος της χρονιάς να τους βρει σε καλύτερη θέση από την προτελευταία, που τερμάτισαν πέρσι.