Το Nissan Skyline R34 -όπως και ο «Διόσκουρός» του, η Toyota Supra MKIV– κάνουν θραύση στην αγορά μεταχειρισμένων και τις συλλογές. Το ύψος των ποσών που απαιτούνται για να αλλάξουν ονόματα στις άδειες βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά, εκθετικά αυξανόμενο με την σπανιότητα της εκάστοτε έκδοσης. Στα ανώτερα κλιμάκια όλων, τοποθετείται η ακριβοθώρητη M-Spec Nur.
Οι λάτρεις του «Godzilla» θα γνωρίζουν το V Spec II Nur: ένα από τα πιο δυσεύρετα R34, έχοντας κατασκευαστεί σε μόλις 718 αντίτυπα. Όπως ακόμα πιο σπάνιο είναι το M-Spec Nur, που ονομάστηκε έτσι λόγω του Kazutoshi Mizuno (του θρυλικού αρχιμηχανικού πίσω από πολλά Skyline, μεταξύ των και του R35) και της εξέλιξης στο Nurburgring, αποτελώντας παράλληλα το «κύκνειο άσμα» του R34, το 2002. Μόλις 285 M-Spec Nur βγήκαν στην αγορά (κάτω από τα μισά, δηλαδή, σε σχέση με το V-Spec Nur) και ακόμα λιγότερα, στο χρώμα που βλέπουμε. Όλα κι όλα 24 φόρεσαν το Black Pearl μαύρο, καθιστώντας το συγκεκριμένο έναν πραγματικό «μονόκερο» στις τάξεις των συλλεκτών.
Το σήμα κάτω από το πίσω δεξί φανάρι, μαζί με κάποιες λεπτομέρειες, συνιστούν τις οι σημαντικότερες εμφανισιακές διαφορές συγκριτικά με το απλό Skyline. Κάτω από το καπό, η απόδοση του RB26DETT αναφέρεται στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα ξεπερνά τα 335, με την ροπή στα 400+ Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική φτάνει στα 282 χλμ./ώρα. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν τα μεγαλύτερα τούρμπο του 2.6λτ. εξακύλινδρου εν σειρά twinturbo, που βασίζονταν σε αυτά του αγωνιστικού.
Το συγκεκριμένο διατηρείται σε κατάσταση βιτρίνας και έως τώρα, αναγράφει 43.944 χλμ. στο κοντέρ. Η περιγραφή στη δημοπρασία δεν αναφέρει τιμή, όμως κανένα M-Spec Nur δεν έχει πωληθεί ως σήμερα για λιγότερες από 350.000-400.000 ευρώ!